1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Дінай!

Дінай!

FREDO

Коментарів : 0


  
 Сервіс СЕЗ надає можливість користувачам програмних продуктів економічного призначення  для України безпосередньо з типових конфігурацій:

  •    сформувати регламентовану звітність в різні державні органи;
  •    перевірити заповнення (за допомогою вбудованих камеральних перевірок) і роздрукувати документи;
  •    зашифрувати і підписати електронним цифровим підписом;
  •    відправити звіти до контролюючих органів і отримати квитанцію про доставку звіту за призначенням;
  •    зберегти на електронних носіях.

 У користувачів програмних продуктів економічного призначення для України додатково до поточних можливостей формування звітності з'явиться можливість використання сервісу СЕЗ. Користувачі зможуть самостійно вибрати варіант використання підсистеми регламентованої звітності : традиційна підсистема або сервіс СЕЗ. При розробці ставилося завдання не погіршити існуючі сервіси формування регламентованої звітності, а розвинути і розширити їх. Тісна інтеграція сервісу СЕЗ з типовими конфігураціями дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних файлів експорту, а також отримувати розшифровки сум показників звітів сервісу СЕЗ САБ

 Після введення в промислову експлуатацію сервісу СЕЗ з типових конфігурацій не віддалятимуться існуючі підсистеми регламентованої звітності. Традиційна підсистема здачі регламентованої звітності залишатиметься в колишньому об'ємі і користувачі зможуть працювати з традиційною підсистемою. Надалі в традиційній підсистемі регламентованої звітності не планується додавати нові регламентовані звіти, додавати можливість експорту даних в зовнішні файли і т. д., в той же час вже реалізовані функціональні можливості підтримуватимуться в актуальному стані.
  
 Ми рекомендуємо користувачам працювати з новим, розширеним сервісом СЕЗ.
CАБ проводила попереднє тестування сервісу СЕЗ серед своїх партнерів для перевірки працездатності і зручності використання сервісу СЕЗ на реальних даних облікових систем підприємств наших партнерів. У фінальній версії враховані отримані в ході тестування зауваження і пропозиції.
  
 Умови підписки на сервіс СЕЗ
 Сервіс СЕЗ у рамках підписки ІТС Україна
 Усі користувачі САБ що мають діючу підписку на ІТС:
  
 •    у рамках піврічної безкоштовної підписки;
  •   у рамках платної підписки, за умови оформлення підписки після 01.05.2010 (див. детальніше інформаційний лист №11659 від 06.04.2010 р.);
  •   у рамках платної підписки для віддаленого офісу, за умови оформлення підписки після 01.05.2010 (див. детальніше інформаційний лист №11659 від 06.04.2010 р.);
 дістають можливість використання сервісу СЕЗ без додаткової оплати для юридичної або фізичної особи, код якої (ЕДРПОУ або ДРФО) був вказаний при оформленні підписки на ІТС.
  
 Надалі, при оформленні підписки на ІТС на новий термін, сервіс СЕЗ надається у рамках підписки на ІТС за поточною вартістю без додаткової оплати. Вартість оформлення підписок на ІТС приводиться в кожному інформаційному листі про вихід ІТС (див., наприклад, інформаційний лист №13046 від 04.02.2011 р.). Поточні ціни на ІТС дивіться в нижчеприведеній таблиці.
 Код    Найменування    Рекоменд. роздрібна ціна, грн. з ПДВ
      DVD "Інформаційно-технологічний супровід ""Підприємства" (Україна), окремий випуск    426
      Підписка на 3 місяці    822
      Підписка на 6 місяців    1572
      Підписка на 12 місяців    3024
  4601546077561    Від 1 до 5 ІТС для віддаленого офісу Україна, підписка на 12 міс. Продаж через партнерів    540
  4601546077561    Від 6 до 10 ІТС для віддаленого офісу Україна, підписка на 12 міс. Продаж через партнерів    486
  4601546077561    Від 11 до 20 ІТС для віддаленого офісу Україна, підписка на 12 міс. Продаж через партнерів    432
  4601546077561    Від 21 до 50 ІТС для віддаленого офісу Україна, підписка на 12 міс. Продаж через партнерів    378
  4601546077561    Від 51 до 100 ІТС для віддаленого офісу Україна, підписка на 12 міс. Продаж через партнерів    324
  4601546077561    Більше 100 ІТС для віддаленого офісу Україна, підписка на 12 міс. Продаж через партнерів    270
  Сервіс СЕЗ для користувачів продуктів "1C" з безкоштовною підтримкою
  
 Для користувачів продуктів, підтримка яких здійснюється без обов'язкової підписки на ІТС додається можливість оформлення річної підписки на сервіс СЕО.
 Код    Найменування    Рекоменд. роздрібна ціна, грн. з  ПДВ
 Сервіс здачі електронної звітності (Україна). Підписка на 12 місяців.    864

 
  У рамках діючих підписок на ІТС (див. розділ "Сервіс СЕЗу рамках підписки ІТС Україна"), а також підписки на сервіс СЕЗ для користувачів продуктів САБ з безкоштовною підтримкою (див. розділ "Сервіс СЕЗ для користувачів продуктів САБ з безкоштовною підтримкою") з квітня 2011 р. надається можливість оформлення додаткової підписки на сервіс СЕЗ для організації/приватних підприємців, які ведуть облік з допомогою програми, на яку оформлена основна підписка.
  Код    Найменування    Рекоменд. роздрібна ціна, грн. з ПДВ
  
 Сервіс здачі електронної звітності (Україна). Підписка для додаткової юридичної або фізичної особи на 1 місяць.    72
 
  Підписка на сервіс СЕЗ для додаткової юридичної або фізичної особи може бути оформлена тільки на строк до закінчення дії основної підписки. Вартість підписки розраховується виходячи з терміну дії основної підписки і вартості підписки, що залишився, для додаткової юридичної або фізичної особи за один місяць. Приклади розрахунку вартості підписок :
  •    Заснована підписка оформлена на безкоштовний ІТС Україна. На момент оформлення підписки для додаткової юридичної або фізичної особи термін закінчення основної підписки - 6 місяців. Підписка для додаткової юридичної або фізичної особи може бути оформлена на термін 6 місяців. Вартість підписки 6 * 60 = 360 грн. без ПДВ;
  •    Заснована підписка оформлена на платний річний ІТС Україна. На момент оформлення підписки для додаткової юридичної або фізичної особи термін закінчення основної підписки - 10 місяців. Підписка для додаткової юридичної або фізичної особи може бути оформлена на термін 10 місяців. Вартість підписки 10 * 72 = 720 грн. з ПДВ;
  •    Заснована підписка оформлена на сервіс здачі електронної звітності (Україна). На момент оформлення підписки для додаткової юридичної або фізичної особи термін закінчення основної підписки - 12 місяців. Підписка для додаткової юридичної або фізичної особи може бути оформлена на термін 10 місяців. Вартість підписки 12 * 72= 864 грн. з ПДВ.
  Особливості оформлення підписок
  1.    Підписка на сервіс СЕЗ для додаткової юридичної або фізичної особи може бути оформлена тільки на строк до закінчення дії основної підписки. У разі, якщо при подачі заявки на оформлення цієї підписки буде вказаний період менше або більше періоду основної підписки, що залишився, то підписка на сервіс СЕЗ для додаткової юридичної або фізичної особи буде автоматично приведена у відповідність з періодом основної підписки і вартість буде розрахована виходячи з відкоригованого терміну.
  2.    Звертаємо увагу, що доступ до сервісу СЕЗ надається тільки для юридичної або фізичної особи, код ЕДРПОУ (чи ДРФО) якого був вказаний в заявці на оформлення підписки на ІТС (сервіс СЕЗ). У разі виявлення помилки користувачам необхідно звернутися до партнера САБ через якого оформлялася підписка на ІТС для коригування контактної інформації про передплатника.
  3.    Оформлення підписки на ІТС Україна і/або на сервіс СЕЗ на поточний місяць можлива до 20 числа поточного місяця. Вартість підписки на поточний місяць залишається незмінної незалежно від дати оформлення підписки. Доступ до сервісу СЕЗ можливий через добу після підтвердження партнером про прийом підписки.
  Порядок отримання і установки сервісу СЕЗ
  
 Підтримка сервісу СЕЗ буде включена в нижчеприведені типові конфігурації, починаючи з вказаної версії:
  •    Бухгалтері (ПРОФ і Базова), версія 1.1.27;
  •    Зарплата і управління персоналом для України (ПРОФ і Базова), версії 2.1.18;
  •    Управління торговельним підприємством для України, версія 1.1.18;
  •    Управління виробничим підприємством для України, версії 1.2.28 і 1.3.7;
  •    Бухгалтерія 7.7 для України (ПРОФ і Базова), реліз 7.70.284;
  •    Зарплата+Кадри для України, реліз 7.70.030;
  •    Виробництво+Послуги+Бухгалтерія для України, реліз 7.70.035;
  •    Комплексна конфігурація для України, реліз 7.70.038.
  Надалі список конфігурацій, у яких буде підтримуватись сервіс СЕЗ, планується розширювати.
  Для використання сервісу СЕЗ користувачам необхідно відновити свої облікові системи до вказаних версій типових конфігурацій.


  При необхідності використання мережевої версії "FREDO" користувачам необхідно придбати мережеву версію у САБ
 Після установки "FREDO", користувач, що має одну з діючих підписок (див. розділ "Умови підписки на сервіс СЕЗ") повинні будуть активувати програму для користувача, код якого (ЕДРПОУ або ДРФО) був вказаний при оформленні підписки.


 Процедуру активації необхідно здійснювати після кожного продовження підписки.
  Для включення в конфігурації можливості роботи з сервісом СЕЗ користувачеві необхідно виконати наступні дії:
  •    вказати в довіднику "Організації" дату, починаючи з якої робота з регламентованою звітністю відбуватиметься через сервіс СЕЗ . У разі, якщо в інформаційній базі ведеться облік від імені декількох організацій, дата початку роботи з сервісом СЕЗ має бути вказана для кожної організації підприємства;
  •    перевірити правильність заповнення параметрів формування регламентованих звітів у формі "Налаштування заповнення звітів ;
  •    починаючи з вказаної дати, для формування регламентованої звітності використовувати пункт "Звіти/Регламентована звітність  головного меню.
  Порядок підтримки сервісу СЕЗ
  Підтримка сервісу СЕЗ надається на період дії підписки.
 Оновлення "FREDO".

 Спосіб 1.
  Програма з певною періодичністю автоматично перевіряє наявність оновлень .Запустити пошук оновлень також можна вручну в програмі з меню "Сервіс" - "Оновити програму".

 Спосіб 2.
  Користувач самостійно може викачати актуальне оновлення з сайту, а потім встановити його.
 У всіх перерахованих способах при запуску оновлення, після прочитання релізу, усі дії з установки виконуються автоматично.
  Оновлення засобів інтеграції "FREDO" з типовими конфігураціями 1С:Підприємство здійснюється за допомогою випуску чергових релизов конфігурацій. Нові релизы надаються користувачам стандартними способами:

  За відсутності діючої підписки сервіс СЕЗ можливі 2 варіанти роботи користувача в системі:
 •    1-й варіант - якщо у користувача ніколи не було підписки, йому буде заборонений вхід в програму і видано повідомлення про те, що необхідно оформити підписку;
  •    2-й варіант - по закінченню терміну дії підписки користувачеві будуть доступні функції створення, експорту на диск і друк звітів тільки в об'ємі традиційної підсистеми регламентованої звітності  і буде недоступна функція установки оновлення "FREDO".
  Для відновлення повнофункціональної роботи сервісу СЕЗ необхідно оформити підписку (див. детальніше розділ "Умови підписки на сервіс СЕЗ"). Після оформлення підписки програма "FREDO" може бути оновлена до актуальної версії вище описаними способами.

Детальніше...



Важливі події

Дзвінок адміністрації


SiteHeart

Наші партнери