1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Дінай!

Дінай!

Семінар 23 травня м.Львів "Оплата праці,Відпустки,відрядження" 390 грн.

Коментарів : 0

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ                м.Львів
ДАТА                                  23 травня 2018
Адреса                                ГОТЕЛЬ "ЖОРЖ"
Час проведення                      з 10-00 до 15-00
Вартість                               390 грн
ЛЕКТОР                               ГАБРУК  ОЛЕНА
Тема   "Оплата праці,Відпустки,відрядження"

Регламент:
Визначаємо систему оплати праці на підприємстві, важливі складові положення про оплату праці;  на що звертаємо увагу при встановленні  окладів у штаному розписі  з огляду на практику перевірок Держпраці; міжкваліфікаційні співвідношення посадових окладів;
Класифікатор професій  обов’язковий для усіх роботодавців (підприємства та ФОП). Приводимо назви посад у відповідність до класифікатора – час обмежено!
Договори цивільно – правового характеру - як альтернатива трудовим відносинам. Як не потрапити в пастку перевіряючих? Правильно відображаємо договори  ЦПХ в звіті по ЄСВ;
Особи з інвалідністю: новий порядок працевлаштування з 20.01.2018р.; нові вимоги до документів що підтверджують інвалідність працівника; коли працевлаштування особи з інвалідність не позбавляє роботодавця штрафних санкцій?
Юридичні, кадрові та податкові нюанси сумісництва працівників;
Лікарняні-2018;
Податкова соціальна пільга - 2018, останні новації про користування податковою соціальною пільгою – ризики для  роботодавця та працівника; проблемні питання  засосування окремих пільг;
Виплати працівникам від  документального супроводу  до оподаткування:
  • матеріальна допомога (цільова, нецільова); благодійна допомога та допомога на лікування і медичне обслуговування; допомога на поховання, ритуальні послуги, виплата спадкоємцям;
  • путівки по – новому: чи всі роботодавці можуть скористатися новою преференцією і чи доцільно це робити?
  • подарунки, призи та інші безоплатності фізичним особам -– наслідки у сторін,нові підходи податківців оподаткування подарунків;
  • поворотна фінансова допомога працівникам і не тільки: коли виникає об’єкт оподаткування, як не помилитися податковому агенту при відображенні в формі № 1-ДФ; податкові наслідки при неповерненні позики, облікові нюанси повернення позики;
  • навчання працівників коштом підприємства;підвищення кваліфікаціїз подаками та без;
  • спецодяг, фірмовий одяг: особливості ідентифікації, обліку, а від того - оподаткування; як оптимально оформити видачу одягу та податкові наслідки при не поверненні;
  • проїзні квитки; оплата місцевих проїздок; телефонні розмови – важливі документальні дрібнички;
  • харчування працівників (спецхарчування, фуршети, чай, кава та інші смаколики  в офісі:  що з податками?  розумний варіант організація свята коштом роботодавця з мінімальним податковим навантаженням;
  • виплати за користування майном працівників: оренда автомобілів, офісів, обладнання; «підводні податкові камені» договорів позички;
Придбання ТМЦ коштом працівника: «перезавантаження» від податківців. Як не помилитися в оформленні такої операції та оптимізувати податкове навантаження по виплатах; в яких випадках – без авансового звіту?
 
Відпускні турботи роботодавця: графік відпусток та інші «шрафонебезпечні» документальні нюанси; розрахунковий період, середній заробіток, коригування відпускних; компенсація за не використану відпустку;
Резерв відпусток: чи завжди обов’язково? нараховуємо, відображаємо в обліку, інвентаризуємо;
 
Відрядження – локальні документи підприємства по відрядженнях; кого можемо відряджати коштом підприємства? зв’язок поїздки з господарською діяльністю підприємств –вцентріуваги контролерів та засновників; важливо для обліку, оподаткування; добові, витрати на проїзд та проживання у відрядженні: чи є обмеження? розраховуємо дні відрядження для обчислення добових по Україні та за кордондобові, проїзд, проживання, інщі вирати; інструктаж працівника перед відрядженням: розрахунки корпоративною карткою – які витрати можуть стати фатальними? які витрати  за кордоном коштом підприємства під забороною? проїзні та інші підтверджуючі документи – законодавчі вимоги, підходи перевіряючих, практичні поради;  дати проїзних документів не збігаються із датами відрядження по наказу, працівник захворів у відрядженні: алгоритм дій підприємства і працівника;
 
Відрядженя чи роз’їзний характер роботи: як не помилитися у виборі та правильно оформити?

Детальніше...



НВЦ "АКРОС" святкує ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ! 18 років!

Коментарів : 0

Шановні клієнти і партнери!
Ось вже 18 років НВЦ "АКРОС" працює на ринку програмного забезпечення УКРАЇНИ. Дякуємо Вам, що всі ці роки ми були разом. Ваша довіра до нашого центру - це найкращий подарунок. Ми маємо наснагу бути кращими і наполегливішими, в роботі і постійно покращуємо якість наших послуг. Ваша думка завжди була для нас найвищим пріорітетом у підвищенні якості послуг які надає НВЦ "АКРОС"
Наші клієнти і партнери це те, за ради чого варто працювати.
Ви - це наш найцінніший скарб. 

Детальніше...



Інформація для користувачів і партнерів Платна підтримка редакції 1.2 Бухгалтерії для України

Коментарів : 0

У жовтні 2016 року була випущена нова редакція 2.0 програми 
        "Бухгалтерія для України", яка була розвитком редакції 1.2,розроблена 
        на сучасному інтерфейсі "Таксі" та містила низку нововведень практично 
        у всіх підсистемах обліку. Одночасно з випуском нової редакції 2.0 було 
        оголошено про плани підтримки попередньої редакції 1.2 до кінця  здачі 
        звітності за 2017 рік (до кінця квітня 2018 року).
              
        За ці півтора роки більшість користувачів "Бухгалтерія для        України" перейшли 
        на нову редакцію 2.0. Однак до нас надходять звернення як від    користувачів, 
        так і від компаній – членів "Спілки автоматизаторів бізнесу" з   проханнями 
        продовжити підтримку попередньої редакції 1.2. Основна причина    подібних 
        звернень – для кастомізованих рішень користувачів перехід на    нову редакцію 2.0 
        потребує більше часу і деякі проекти переходу буде завершено   тільки 
        протягом 2018 року.
              
        Для забезпечення безперервної роботи користувачів редакції 1.2 програми 
        "Бухгалтерія для України", які не встигли завершити процедуру   переходу 
        на нову редакцію 2.0, а також з урахуванням думки компаній –   членів "Спілки 
        автоматізаторів бізнесу", прийнято рішення про продовження    підтримки 
        редакції 1.2 "Бухгалтерія для України" на платній основі до   кінця 2018 року. 
        Починаючи з 2019 року підтримку редакції 1.2 планується припинити.
              
        З травня 2018 року для отримання оновлень та іншої технічної  підтримки редакції 1.2 
        програми "Бухгалтерія для України" версій ПРОФ і Базова    користувачам потрібно:
       
        • мати діючий договір Інформаційно-технологічного супроводу   (ІТС);
        • придбати та активувати сервіс "Оновлення редакції 1.2   програми 
          "Бухгалтерія для України"".
              
        Сервіс "Оновлення редакції 1.2 програми "Бухгалтерія для     України"" можна 
        придбати в необхідній кількості (відповідно до часу, який     потрібний 
        для завершення переходу на редакцію 2.0), він діє протягом   місяця з моменту 
        активації. Наведена вартість може бути збільшена відповідно до    складності 
        та обсягів розробки оновлень. Вартість раніше придбаного, але    неактивованого 
        сервісу не переглядається.
              
        Запуск платної підтримки дозволить користувачам завершити    проекти переходу 
        на нову редакцію 2.0 програми "Бухгалтерія для України" без    зупинки поточної 
        роботи.

                                                                      

КодНайменуванняРекомендована                  роздрібна ціна, грн. без ПДВ
2900001887861Сервіс "Оновлення редакції 1.2                програми Бухгалтерія для України на 1 місяць"               360

Детальніше...



Пропонуємо Запис бухгалтерського семінару від 24 квітня 2018. Лектор Олена Габрук

Коментарів : 0





ЛЕКТОР : Олена Габрук- Незалежний експерт-консультант з оподаткування, автор професійних публікацій,
РЕГЛАМЕНТ
ПДВ:
  • податкова накладна: особливості складання по різних господарських операціях, передоплата в зоні особливої уваги! Розрахунки коригування;
  • новий порядок блокування ПН/РК: від тестового режиму до реального блокування – перша практика;
  • аналіз критеріїв блокування ПН/РК; які ПН/РК проходить поза блокування?
  • відсікаючи ознаки на практиці: на що звернути увагу?
  • основні акценти моніторингу податкових ризиків з метою блокування: чи на кожному етапі ПН/РК блокуються;
  • дії постачальника і покупця у разі блокування ПН/РК; пакет документів для розблокування; дворівневе розблокування;
  • розблокування «старих» ПН/РК (до грудня 2017 року);
  • практичні рекомендації щодо «пом’якшення» блокування ПН/РК;
 
Податок на прибуток:
  • оновлений порядок моніторингу податкових ризиків по податку на прибуток:  які показники фінансової звітності та декларації з податку на прибуток  потрапляють в систему автоматичного відбору платників до перевірки; Увага! Перевірки ДФСУ не підпадають під мораторій в 2018 році!
  • важливі норми облікової політики підприємства, що суттєво впливають на оподаткування;
  • два рівня розрахунку об’єкта оподаткування податком на прибуток: в бухгалтерському обліку (рядок 02 декларації) –  всіма платниками та різниці (рядок 03 декларації) – окремими платникам;
  • доходи та витрати: типові помилки при формуванні; важливі норми облікової політики підприємства, що суттєво впливають на оподаткування;
  • практика застосування основних різниць для оподаткування: основні засоби та МНМА; резерв сумнівних боргів; благодійність; безоплатні передачі; нові різниці по операціях з нерезидентам; путівки працівникам; особливості оподаткування при переході зі спрощеної системи оподаткування на загальну і навпаки;
  • розраховуємо об’єкт оподаткування за 1 квартал 2018 року,
 
Фінансова звітність: формат за «новими – старими» правилами; як працюють нові критерії розподілу підприємств; які зміни необхідно внести в облікову політику у зв’язку із зміною критеріїв розмежування підприємств;
 
Виплати працівникам: важливі податкові нюанси (ПДФО, ВЗ, ЄСВ) та документальний супровід:
  • заробітна плата, доплати, премії, разові виплати, сумісництво і суміщення; доплата до мін зарплати,індексація заробітної плати;
  • виплати за договорами ЦПХ;
  • відрядження чи роз’їзний характер роботи: як не помилитися у виборі?
  • матеріальна допомога, цільова/нецільова;
  • лікування працівників коштом роботодавця;
  • допомога на поховання з оподаткуванням та без;
  • подарунки працівникам та іншим особам;
  • оптимальні варіанти організації корпоративних заходів роботодавцем;
  • навчання працівників коштом роботодавця,
  • додаткові блага (пальне, телефон, проїзд, харчування, тощо),
  • проблемні питання використання автотранспорту працівників в господарській діяльності підприємства;
  • поворотна фінансова допомога працівникам від надання до прощення: важливі податкові дії роботодавця);
  • оплата товарів, робіт, послуг коштом працівника (без попередньої видачі авансу) – що думають контролери і що є на практиці;
  • оподаткування дивідендів; чи можливо не нараховувати і не виплачувати дивіденди? нараховувати але не виплачувати дивіденди? оптимальні варіанти розподілу прибутку підприємства з мінімальним податковим навантаженням; в
Підготовка до нової форми Звіту по ЄСВ
Єдиний податок.
 Робота з ФОП: убезпечуємо себе від ризиків

Детальніше...



Привітання з Великоднем!!!

Коментарів : 0



24 квітня м.УЖГОРОД Бухгалтерський семінар 390 грн

Коментарів : 0



24 квітня 2018 СЕМІНАР м.Ужгород "Звітність за 1квартал 2018 року. Податкові новини кварталу". Новий порядок блокування податкових накладних в дії"

Місце проведення
м.УЖГОРОД
ДАТА
24 квітня 2018
Адреса
готель ДРУЖБА вул. Висока,12
Час проведення 
з 10-00 до 15-00
Вартість 
390 грн
ЛЕКТОР 
ОЛЕНА ГАБРУК


rakhunok-na-seminar.pdf [54,97 Kb] (cкачувань: 0)
РЕГЛАМЕНТ СЕМІНАРУ
ПДВ новий порядок блокування податкових накладних: перша практика
- від тестового режиму до реального блокування
- аналіз критеріїв, за якими вибирають податкові накладні для блокування; які податкові накладні проходить поза блокування? як новий порядок блокування впливає на структуру господарських операцій платника;
- що таке «позитивна податкова історія» платника податку? за якими ознаками  визначатимуть «добропорядність» контрагента;
- основні акценти податкового моніторингу ризиків з метою блокування;
- дії  постачальника і покупця у разі блокування ПН/РК; пакет документів для розблокування; дворівневе розблокування;
- розблокування «старих» ПН/РК (до грудня 2017 року); 
- важливі позиції в заповненні податкових накладних, розрахунків коригування;
Податок на прибуток
- два рівня розрахунку об’єкта оподаткування податком на прибуток: в бухгалтерському обліку (рядок 02 декларації)  -  всіма платниками та різниці (рядок 03 декларації) – окремими платниками
-  важливі  облікові операції, що впливають на величину бухгалтерського фінансового результату: контролюємо, аналізуємо, оптимізуємо потенційні податкові ризики; 
- моніторинг  податкових ризиків по податку на прибуток: на які показники фінансової звітності та декларації про прибуток звертають увагу контролери при відборі платників на перевірку;
- доходи та  витрати:типові помилки при формуванні;важливі норми облікової політики підприємства, що суттєво впливають на оподаткування;
- практика застосування основних різниць для оподаткування:
основні засоби та МНМА; 
резерв сумнівних боргів; 
благодійність;
безоплатні передачі; 
нові різниці по операціях з нерезидентам; 
путівки працівникам;
особливості оподаткування при переході зі спрощеної системи оподаткування на загальнуі навпаки;
розраховуємо об’єкт оподаткування за 1 квартал 2018 року, 
Фінансова звітність: обираємо формат за новими правилами, як працюють критерії;
Виплати працівникам, за договорами ЦПХ та засновникам: важливі податкові нюанси та документальний супровід
-заробітна плата, доплати, премії, разові виплати, сумісництво і суміщення; доплата до мін зарплати,індексація заробітної плати; 
-відрядження чи роз’їзний характер роботи: як не помилитися у виборі?
-матеріальна допомога, цільова/нецільова;
-лікування працівників коштом роботодавця;медичне обстеження; 
-допомога на поховання з оподаткуванням та без; 
-подарунки працівникам та іншим особам;
-оптимальні варіанти організації корпоративних заходів роботодавцем;
-навчання працівників коштом роботодавця, 
-додаткові блага (пальне, телефон, проїзд, харчування, тощо), 
-проблемні питання використання автотранспорту працівників в господарській діяльності підприємства;
-поворотна фінансова допомога працівникам від надання до прощення: важливі податкові дії роботодавця);
-оплата товарів, робіт, послуг коштом працівника (без попередньої видачі авансу)  - що думають контролери і що є на практиці;
  • оподаткування дивідендів; чи можливо не нараховувати і не виплачувати дивіденди?  нараховувати але не виплачувати дивіденди? оптимальні варіанти розподілу прибутку підприємства з мінімальним податковим навантаженням;  
Підготовка до нової форми Звіту по ЄСВ
Касові новації -2018
Єдиний податок. 
Робота з ФОП: убезпечуємо себе від ризиків

Спікер - Олена Габрук- практикуючий консультант з оподаткування, обліку, кадрової справи. Досвід консалтингової роботи – 19 років. Автор величезної кількості публікацій по податково - обліковій тематиці, в т.ч неприбутковим організаціям, в фахових бухгалтерських виданнях та ресурсах.

Вартість участі у семінарі:

Повна вартість — 390 грн без ПДВ. 
При оплаті за 2-х учасників від однієї організації — знижка 10%, за 3-х (і більше) — 15%.

Спеціальні пропозиції для участі в семінарі:

Приведи друга або знайомих на семінар і отримай знижку — 15%

Знижки не сумуються.

Всі учасники семінара отримають роздатковий матеріал лекторiв!


РЕЄСТРАЦІЯ за телефонами 067-3-705-705

Детальніше...



Придбати, переглянути  запис семінару за 1 березня 2018

Коментарів : 0

Придбати, переглянути  запис семінару за 1 березня 2018 Тема 

"Кадри і охорона праці: що входить в поле зору інспектора Держпраці, упорядковуємо «трудову» документацію"

можна надіславши запит на мейл [email protected]  або за телефонами 067-3-705-705 

Переглянути Демо запису семінару 

Детальніше...



23 березняя 2018 СЕМІНАР ТЕМА "Нововведення - 2018 і не тільки!" доповідачі Блотнер В. і Тімофєєва Л.

Коментарів : 0

  • ДАТА ПРОВЕДЕННЯ      23 березня 2018 року
  • МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ     Готель «Рейкарц», м.Львів, вул.Городоцька, 107
  • РЕЄСТРАЦІЯ               з 09.30 до 10.15
  • ВАРТІСТЬ                  390 грн без ПДВ

Рахунок:

rakhunok-na-23-bereznya.pdf [61,14 Kb] (cкачувань: 18)  


Шановні колеги!

НВЦ " АКРОС " запрошує Вас взяти участь в оглядово-тематичному семінарі на тему:

«Нововведення — 2018 і не тільки!»

План семінара:

ПДВ
Важливо! Блокування податкових накладних і розрахунків коригувань: нові правила гри.

  • випадки, коли реєстрацію ПН/РК не будуть блокувати;
  • критерії для блокування;
  • «проблемні» платники ПДВ, яким будуть блокувати реєстрацію ПН/РК в ЄРПН;
  • ризикові операції та податкова історія платника;
  • новий реєстр заблокованих ПН/РК;
  • дії платника у разі блокування: новий алгоритм;
  • новий порядок роботи комісій, які приймають рішення при реєстрацію чи про відмову в реєстрації ПН/РК;
  • проблемні операції для реєстрації ПН/РК.

Послуги в ЗЕД і ПДВ

  • порядок нарахування ПДВ при постачанні послуг на митній території України і поза митною територією України. Приклади.
  • послуги, отримані від нерезидента. Аналіз типових помилок. 
  • відображення послуг в Декларації з ПДВ.

Штрафи за помилки в ПН/РК.
Податок на прибуток. Звітність за 1 квартал.

  • Типові помилки при визначенні об’єкта оподаткування з податку на прибуток.
  • Новий погляд ДФС щодо курсових різниць.
  • Обираємо метод створення резерву сумнівних боргів в обліковій політиці. Наслідки для визначення об’єкту оподаткування.
  • Наказ про облікову політику: основні недоліки та їх усунення.
  • Списання пального: норми та документування.
  • Основні засоби: продаж, ліквідація, виведення з експлуатації. Податкові різниці.

Податок на виведений капітал як замінник податку на прибуток. До чого готуватись?
ПДФО

  • дарування подарунків. Звичайна ціна для ПДФО і військового збору. Нова позиція ДФС;
  • допомога на лікування: особливості оподаткування;
  • компенсація деяких витрат і ПДФО.

«Трудові» перевірки без попередження: міф чи реальність.
Інші питання, актуальні на день проведення семінару.
 
В участь на семінарі входить

  • Конспект семінару. Містить зразки необхідних «трудових» документів. Буде відправлятися кожному учаснику після семінару.
  • Затишний зал.
  • Діалог з лектором. Відповіді на запитання.
  • Роздатковий матеріал.
  • Обід в ресторані.

 Доповідачі:Семінар м.Львів «Нововведення - 2018 і не тільки.» Блотнер Володимир Григорович — партнер АФ «Контракти-аудит», аудитор, член САУ, фахівець з питань контролю і ревізій господарських суб'єктів, голова Клубу бухгалтерів м. Києва.
 Тимофєєва Людмила Ярославівна — головний фахівець АФ «Контракти-аудит», аудитор, податковий консультант, фахівець з питань оподаткування прибутку і ПДВ.
 

Вартість участі у семінарі:

Повна вартість — 390 грн без ПДВ. 
При оплаті за 2-х учасників від однієї організації — знижка 10%, за 3-х (і більше) — 15%.

Спеціальні пропозиції для участі в семінарі:

Приведи друга або знайомих на семінар і отримай знижку — 15%

Знижки не сумуються.

Кожен учасник семінару має можливість підключитися до системи CRM платформа «Кадровий облік» на спеціальних, ексклюзивних умовах. Всі учасники семінара отримають роздатковий матеріал лекторiв!

Детальніше...



Вебінар 15 березня 2018 на тему "Облікова політика підприємства на перетині обліку та оподаткування"

Коментарів : 0

  • ДАТА ПРОВЕДЕННЯ     15 березня 2018 року
  • МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ    Вся Україна ONLINE
  • РЕЄСТРАЦІЯ              з 09.30
  • ВАРТІСТЬ                 410 грн без ПДВ

Рахунок:

rakhunok-na-15-bereznya.pdf [61,41 Kb] (cкачувань: 1)  

Робота бухгалтера будується на обліковій політиці. В наказі про облікову політику кожне підприємство визначає обрані критерії, оцінки, методи бухгалтерського обліку, затверджує правила документообігу з огляду на специфіку своєї діяльності. 

На нашому вебінарі "Облікова політика на перетині обліку та оподаткування", який відбудеться 15 березня 2018 року буде розглянуто методичні засади формування облікової політики за національними стандартами бухгалтерського обліку, практичні облікові аспекти та їх вплив на формування об'єкта оподаткування податком на прибуток, важливі акценти первинних документів та локальні документи, що регламентують витрати підприємства. 

Регламент вебінара:

Наказ про облікову політику - головний регламент роботи бухгалтера! Адміністративна відповідальність і податкові ризики при відсутності облікової політики.
Що шукають податківці в наказі про облікову політику?
 

  • Методичні засади формування облікової політики підприємства за НСБО;
  • облікові оцінки та критерії;
  • внесення уточнень в обліковій політиці;
  • як правильно скласти наказ про облікову політику з урахуванням рекомендацій Мінфіну і специфіки діяльності підприємства.

 
Важливі елементи облікової політики.
Первинні документи:
 

  • зміни тривають;
  • обов'язкові реквізити, несуттєві недоліки, повноваження підписантів, документи типові і самостійно розроблені;
  • графік документообігу, правильність оформлення та збереження первинних документів;
  • електронні документи;
  • основні правила визнання доходів і витрат.

 
Основні вимоги і визначення складу витрат підприємства:

  • витрати періоду;
  • собівартість продукції (робіт, послуг), склад прямих витрат (змінних і постійних), загальновиробничі витрати, база їх розподілу, витрати на підготовку виробництва, нетипові витрати, витрати на шлюб, облік зворотних відходів, облік і розподіл транспортно-заготівельних витрат;
  • витрати майбутніх періодів;
  • створення забезпечень під майбутні витрати (забезпечення виплат працівникам; резерв відпусток, забезпечення під гарантійні зобов'язання).

Облік запасів:

  • формування первісної вартості;
  • визначення одиниці аналітичного обліку запасів;
  • методи оцінки вибуття запасів;
  • транспортно - заготівельні витрати; переоцінка запасів;
  • Операції з валютою, порядок перерахунку курсових різниць.

 
Резерв сумнівних боргів:
сумнівна дебіторська і безнадійна заборгованість: метод обчислення резерву сумнівних боргів (у разі потреби - спосіб визначення коефіцієнта сумнівності).
 
Облік необоротних активів:

  • критерії визначення основних засобів;
  • визначення початкової вартості об'єктів;
  • методи амортизації основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів, підходи до переоцінки необоротних активів;
  • призупинення амортизації;
  • підходи до віднесення витрат, пов'язаних з ремонтом (поточним, капітальним) і поліпшенням об'єкта основних засобів;
  • операційна та інвестиційна нерухомість;
  • перекваліфікація необоротних активів; списання необоротних активів.

 
Вплив окремих положень облікової політики на податкове навантаження підприємства.
В участь входить:

  • Слайди та відео-запис вебінару будуть направлятися кожному учаснику після вебінару.
  • Відповіді на запитання.

 
Практикум Неприбуткові організації
 
 
Спікер вебінару - Олена Габрук
практикуючий консультант з оподаткування, обліку, кадрової справи. Досвід консалтингової роботи – 19 років. Автор величезної кількості публікацій по податково - обліковій тематиці, в т.ч неприбутковим організаціям, в фахових бухгалтерських виданнях та ресурсах.

 Зареєструватися на семінар

 

Вартість участі у вебінарі - 410 грн без ПДВ
Мова вебінару - українська
Тривалість вебінару: з 10.00 до 13.00 (3 години)

Детальніше...



ІТС - тепер без ПДВ

Коментарів : 0

Зміна законодавства

Детальніше...



←  попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 24 наступна →

Важливі події

Дзвінок адміністрації


SiteHeart

Наші партнери