1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Дінай!

Дінай!


Комп’ютерна програма WorksOrganizer

Print

Коментарів :  0


 

  Комп’ютерна програма WorksOrganizer (надалі КП) призначена для

-          ведення обліку працівників, їхніх особистих (зокрема прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані тощо) та професійних даних (відділ, до якого належить працівник, посада, на якій він працює, робочий, домашній, мобільні телефони, факс, Skype, ISQ та ін.), а також інших додаткових відомостей (наприклад, оцінка працівника, його статус та ін.);

-          організації та планування структури фірми (поділ на відділи та підрозділи, за якими можуть бути закріплені керівники та їх заступники);

-          ведення електронного документообігу як всередині фірми, так і за її межами (наприклад, через мережу Інтернет), зокрема створення, обробки та впровадження наявних документів в обіг;

-          контролю і аналізу виконуваних та виконаних робіт (зокрема збереження та керування відомостями про поточне виконання кожним працівником власних та делегованих йому завдань), а також майбутнього їх планування;

-          забезпечення ефективної взаємодії між структурними підрозділами фірми та усіма її працівниками;

-        також у КП передбачена можливість ідентифікації користувачів та розподілу їх прав та повноважень стосовно створених та існуючих документів та завдань.


Для керівників різних рангів програма WorksOrganizer допомагає вирішити такі проблеми:

·чіткого розподілу прав та повноважень;

·контролю за відповідальністю;

·зв’язку та контролю працівників за межами офісу;

·реальної оцінки працівників;

·не структурованих процесів на підприємстві;

·не чіткого прогнозу виконаної роботи;

·відстеження ходу виконання резолюцій;

·не ефективного контролю і не своєчасної звітності по виконанню завдань;

·можливості чіткого делегування повноважень.


Для менеджерів,юристів, кадровиків, секретарів та діловодів надає можливість:

·виключення неконтрольоване дублювання інформації;

·зручної роботи над проектами документів;

·швидкого пошуку необхідних документів та завдань за будь-якими реквізитами;

·відстеження руху документа на всіх етапах його життєвого циклу;

·скорочення строків підготовки й узгодження документів;

·швидкого обіну, між працівниками, необхідною для роботиінформацією;

·швидка й зручна реєстрація документів за допомогою розгорнутої системи різних довідників;

·перегляду історії документів , завдань та коментарів до них;

·швидкого створення звітів.

 

 

  У системі WorksOrganizer доступні і інші можливості, зокрема:

-          забезпечення ефективної взаємодії між структурними підрозділами фірми і усіма її працівниками;
-          широкий спектр фільтрування документів/завдань за різноманітними параметрами;
-       створення бібліотеки шаблонів документів, з яких надалі можуть формуватися інші документи. Їх можна розділити за типами, обрати для них відповідні імена, дати внесення останніх змін і тому подібне;
-      також передбачена можливість ідентифікації користувачів і розподілу їх прав і повноважень відносно створених і існуючих документів і завдань, що проявляється в розширеному фільтруванні і подальшому їх відображенні;
-     можливість ведення своєрідного органайзера в межах фірми (різноманітні нагадування, повідомлення, розпорядження), який має широкий спектр застосування. Така функція є досить корисною особливо в тих випадках, коли -словесна передача інформації до значної кількості працівників, розподіл їх обов'язків є ускладненим. Наприклад, можна створити завдання-вказівку підготувати презентацію до приїзду важливих гостей з боку. При цьому слідує -назначити відповідальних за це осіб (адже треба зібрати необхідні інформаційні і мультимедійні матеріали, купити/орендувати відповідне устаткування, потурбуватися про наявність вільного конференц-залу (кабінету, номеру і тому подібне), забронювати гостям місця в готелі, квитки назад і так далі) і проконтролювати хід виконання завдання. У такому разі система регулярно повідомлятиме "виконавців" і "контролера" про необхідність своєчасної підготовки і - здачі завдання у встановлений термін і вести відповідний облік виконаної роботи.

 
Основні можливості WorksOrganizer
 
Замовлення безкоштовної демонстрації

Офіційний сайт програми
 
  Мінімальна конфігурація персонального комп'ютера (ПК), на якому може виконуватися КП,:
-    ОС Windows XP
-    процесор Pentium III 800 Мгц
-    Оперативна пам'ять - 256 Мб
-    DirectX 8-сумісна відеокарта
-   відеокарта 32 Мб
-    150 Мб місця на жорсткому носії.
 
  Розробка  НВЦ "АКРОС" 2011р.

 


Коментарі до новини: Комп’ютерна програма WorksOrganizer    №0

Важливі події

Дзвінок адміністрації


SiteHeart

Наші партнери