1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Дінай!

Дінай!

Нові поновлення до 1С:Бухгалтерії

Коментарів : 0

Нові Регламентовані звіти:
нова форма звіту з ЄСВ згідно з Наказом Міністерства фінансів № 511 від 15.05.2018

Нова Версія 1.2.46
Нове у версії
Розрахунок заробітної плати
згідно Наказу Міністерства фінансів № 511 від 15.05.2018 р. "Про внесення змін до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" внесені зміни в конфігурацію у зв'язку із введенням

Детальніше...



Незначна Зміна ціни на програми компанії ДІНАЙ

Коментарів : 0

Шановний абоненте !
Цим листом доводимо до відома, що Компанія “Дінай” з 01 липня 2018 року ввело в дію новий прейскурант цін на інформаційне поновлення ДПС «Дінай». 
Відповідно до цього прейскуранту, починаючи з 01 серпня 2018 року, через різке подорожчання виробничих витрат, що обумовлено економічними умовами Компанія “Дінай” змушена здійснити підвищення щомісячного розміру плати за обслуговування.
Вартість послуг, що надаються Вам,буде складати :
- інформаційне обслуговування«Дінай:Гросбух» -299,00 грн. (без ПДВ);
- інформаційне обслуговування«Дінай БОС» -                     247,00 грн. (без ПДВ);
- інформаційне обслуговування«Дінай Професіонал» -637,00 грн. (без ПДВ);
- інформаційне обслуговування«Дінай:Гросбух+БОС» -            492,00 грн. (без ПДВ);
- інформаційне обслуговування«Дінай ЗЕД-експерт» -247,00 грн. (без ПДВ).
Маємо зауважити, що Компанія “Дінай”з 1 січня 2015 року не підвищувала плату за інформаційне обслуговування (поновлення), і дане рішення, крім усього іншого, було прийняте також з метою забезпечення потреб користувачів у використанні потужних програмних продуктів,які відповідають кращим зразкам найсучасніших досягнень у сфері інформаційних технологій.
Згідноз партнерським договором розрахунки за липень 2018 року будуть здійснюватися за старими цінами. У серпні 2018 року розрахунки будуть здійснюватися за новим прайсом. Якщоклієнти сплатили за більший період за старими цінами (квартал, півріччя, рік), тоціни на цей період залишаються по старому прайсу.
Одночасно повідомляємо, що прейскурант  ПП «НВЦ «АКРОС» розміщений на нашому офіційному сайті akros.com.uaта  є відкритим для ознайомлення.          
Сподіваємось на порозуміння і  подальшу плідну співпрацю.   
  З повагою  директор ПП «НВЦ «АКРОС»
Нікітін Михайло Миколайович

Детальніше...



Нові регламентовані звіти версії 1.2.45

Коментарів : 0

Увага! Вийшли нові регламентовані звіти версії 1.2.45. Нова форма декларації з ПДВ згідно з Наказом Міністерства фінансів № 381 від 23.03.2018. Нагадуємо, хто немає підпистки ІТС може звертатись до нас, і отримати кваліфіковану консультацію і підтримку від НВЦ "АКРОС"

Детальніше...



Акція! Поновлення прострочених ліцензій ESET зі знижкою 40%

Коментарів : 0

З 02 липня до 31 серпня 2018 року користувачам продуктів ESET домашньої та бізнес версій, які не встигли поновити свою ліцензію у встановлений період*, надаватиметься можливість здійснити поновлення ліцензії зі знижкою 40%, незалежно від того, скільки часу минуло з моменту її закінчення.

Нагадуємо! З 29 травня до 31 липня 2018 року включно корпоративним користувачам надається можливість посилити захист конфіденційних даних, придбавши разом два рішення — ESET Endpoint Encryption та ESET Secure Authentication — зі знижкою 30% на кожне або купивши тільки один з цих продуктів та отримати на нього знижку 25%

Детальніше...



Графік роботи в чевні 2018

Коментарів : 0

Не робочі дні 23,24,28,29,30.
Далі за графіком.

Детальніше...



Питання-Відповіді (з семінару "Оплата праці,відпустки,відрядження" 23.05.18

Коментарів : 0

Консультує Олена Габрук

1)Прийняли на роботу внутрішньо-переміщену особу, є довідка про взяття на облік. Як такий працівник може взяти довідку ОК-7? Чи завжди  у всіх потрібно вимагати цю довідку при оформленні документів на прийом на роботу?

Відповідь: довідку ОК-7 можна  отримати в будь – якому відділенні ПФУ, але  її видадуть тільки праціанику. 


2)Прийняли на роботу нового працівника. Він подав на оформлення трудову книжку без жодних записів (нову, чисту). Наш запис має №1. Навчання він закінчив в 2015 році, запису про навчання в трудовій немає. Але в довідці ОК-7 є сплата ЄСВ за попередні періоди: 2012-2013рр. , тобто він працював (з його слів - не по договору ЦПХ), але трудової книжки ніколи не мав.

Чим нам загрожує така невідповідність між даними держорганів і записом у його трудовій?

Відповідь: Підприємству не загрожує ні чим.  Підприємство має зробити  вчасно і правильно «свої» записи в трудову книжку. 


3)Ми оплатили в квітні 18р. участь бухгалтера у семінарі, згідно рахунку, де було вказано «за інформаційно-консультаційні послуги». В Акті таке ж формулювання. А у платіжному дорученні  - ми написали прізвище бухгалтера, яка приймала участь у семінарі.  Чи не буде в такому випадку сума оплати – об’єктом оподаткування ПДФО і ВЗ з подальшим відображенням в формі 1-ДФ?

Якщо так, - як правильно нарахувати штраф за несвоєчасну сплату ПДФО?

Відповідь:  При фіскальному підході – може бути, хоча я цього не поділяю. Адже в пл. дор. наврядши Ви писали  оплата персонально за бухгалтера і ПІБ.  Скоріш за все зазначили ПІБ представника підприємства для контролю.  Первинні документи  підтверджують саме послуги для підпримства, начому базуюься і вирати звітного періоду. Тому, на мій погляд  не про кіштрафи по ПДФО мови не йдеться. 


4)Наші працівники часто бувають у відрядженнях.  В табелі ми окремо не позначаємо день відрядження, а ставимо «8» год. Час роботи у відрядженні оплачуємо згідно окладу (якщо відпрацьовано всі робочі дні у місяці – оклад 100%, плюс окремо добові ). Середню зарплату за попередні два місяці (порядок №100) не розраховуємо. Наскільки це суттєве порушення і які за це санкції? 

Відповідь:  може загрожувати недотримання  мінімальних держваних гарантій. А тому необхідно  розраховувати середню зарплату за постановою№ 100 і порівнювати її із зарплатою. Гарантія – оплата із більшого розрахунку. 


Чекаємо Вас на наших семінарах де Ви будете мати змогу задавати питання Лекторам.

Детальніше...



25 ЧЕРВНЯ 2018 У ЛЬВОВІ БУХГАЛТЕРСЬКИЙ СЕМІНАР БЛОТНЕР В.Г. І ТИМОФЕЄВА Л.Я.

Коментарів : 0

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
м. Львів
ДАТА
25 червня 2018
Адреса
готель “Жорж”
Час проведення
з 10-00 до 15-00
Вартість
390 грн
ЛЕКТОРИ
Блотнер  Тимофеєва
 
Тема  Складання звітності за 1-ше півріччя без помилок та інші важливі питанн. ПДВ ПДФО, Податок на прибуток
Регламент:
Останні новини щодо блокування податкових накладних і розрахунків коригувань.  Правила знову змінюються!  Основні ризики для блокування.
Таблиця даних платника податку: коли складати, пояснення, процедура врахування.
Операції оренди і ПДВ.
Зміни до декларації з ПДВ: коли подаємо за новою формою?
Податок на прибуток
Особливості подання звітносі за 1 півріччя 2018 року
 
Нове про безнадійну дебіторську заборгованість від Міністерства фінансів України.
Собівартість продукції, товарів, послуг: важливі бухгалтерські та податкові моменти.
  • собівартість в бухгалтерському обліку згідно норм П(С)БО, види собівартості;
  • планова, фактична собівартість
  • калькулювання продукції, робіт, послуг;
  • загальновиробничі витрати, склад, порядок розподілу, відображення при простоях;
  • облік втрат, відходів, супутньої продукції;
  • облік готової продукції;
  • документальне оформлення;
  • особливості визначення собівартості послуг;
  • вплив методики калькулювання на фінансовий результат.
 
ПДФО
Господарські витрати та відрядження без авансу: чи буде ПДФО?
Узагальнююча податкова консультація про списання заборгованості фізичної особи.
Оподаткування подарунків: як застосовувати норми ПКУ.
Нецільова матеріальна допомога: коли без ПДФО.
Інші питання
Нові правила заокруглення при розрахунках з 01.07.2018 року.
Новий Закон про Товариство з обмеженою відповідальністю: що необхідно знати бухгалтеру.
 Всі актуальні новини на день проведення семінару.
Відповіді на запитання

Детальніше...



Семінар 23 травня м.Львів "Оплата праці,Відпустки,відрядження" 390 грн.

Коментарів : 0

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ                м.Львів
ДАТА                                  23 травня 2018
Адреса                                ГОТЕЛЬ "ЖОРЖ"
Час проведення                      з 10-00 до 15-00
Вартість                               390 грн
ЛЕКТОР                               ГАБРУК  ОЛЕНА
Тема   "Оплата праці,Відпустки,відрядження"

Регламент:
Визначаємо систему оплати праці на підприємстві, важливі складові положення про оплату праці;  на що звертаємо увагу при встановленні  окладів у штаному розписі  з огляду на практику перевірок Держпраці; міжкваліфікаційні співвідношення посадових окладів;
Класифікатор професій  обов’язковий для усіх роботодавців (підприємства та ФОП). Приводимо назви посад у відповідність до класифікатора – час обмежено!
Договори цивільно – правового характеру - як альтернатива трудовим відносинам. Як не потрапити в пастку перевіряючих? Правильно відображаємо договори  ЦПХ в звіті по ЄСВ;
Особи з інвалідністю: новий порядок працевлаштування з 20.01.2018р.; нові вимоги до документів що підтверджують інвалідність працівника; коли працевлаштування особи з інвалідність не позбавляє роботодавця штрафних санкцій?
Юридичні, кадрові та податкові нюанси сумісництва працівників;
Лікарняні-2018;
Податкова соціальна пільга - 2018, останні новації про користування податковою соціальною пільгою – ризики для  роботодавця та працівника; проблемні питання  засосування окремих пільг;
Виплати працівникам від  документального супроводу  до оподаткування:
  • матеріальна допомога (цільова, нецільова); благодійна допомога та допомога на лікування і медичне обслуговування; допомога на поховання, ритуальні послуги, виплата спадкоємцям;
  • путівки по – новому: чи всі роботодавці можуть скористатися новою преференцією і чи доцільно це робити?
  • подарунки, призи та інші безоплатності фізичним особам -– наслідки у сторін,нові підходи податківців оподаткування подарунків;
  • поворотна фінансова допомога працівникам і не тільки: коли виникає об’єкт оподаткування, як не помилитися податковому агенту при відображенні в формі № 1-ДФ; податкові наслідки при неповерненні позики, облікові нюанси повернення позики;
  • навчання працівників коштом підприємства;підвищення кваліфікаціїз подаками та без;
  • спецодяг, фірмовий одяг: особливості ідентифікації, обліку, а від того - оподаткування; як оптимально оформити видачу одягу та податкові наслідки при не поверненні;
  • проїзні квитки; оплата місцевих проїздок; телефонні розмови – важливі документальні дрібнички;
  • харчування працівників (спецхарчування, фуршети, чай, кава та інші смаколики  в офісі:  що з податками?  розумний варіант організація свята коштом роботодавця з мінімальним податковим навантаженням;
  • виплати за користування майном працівників: оренда автомобілів, офісів, обладнання; «підводні податкові камені» договорів позички;
Придбання ТМЦ коштом працівника: «перезавантаження» від податківців. Як не помилитися в оформленні такої операції та оптимізувати податкове навантаження по виплатах; в яких випадках – без авансового звіту?
 
Відпускні турботи роботодавця: графік відпусток та інші «шрафонебезпечні» документальні нюанси; розрахунковий період, середній заробіток, коригування відпускних; компенсація за не використану відпустку;
Резерв відпусток: чи завжди обов’язково? нараховуємо, відображаємо в обліку, інвентаризуємо;
 
Відрядження – локальні документи підприємства по відрядженнях; кого можемо відряджати коштом підприємства? зв’язок поїздки з господарською діяльністю підприємств –вцентріуваги контролерів та засновників; важливо для обліку, оподаткування; добові, витрати на проїзд та проживання у відрядженні: чи є обмеження? розраховуємо дні відрядження для обчислення добових по Україні та за кордондобові, проїзд, проживання, інщі вирати; інструктаж працівника перед відрядженням: розрахунки корпоративною карткою – які витрати можуть стати фатальними? які витрати  за кордоном коштом підприємства під забороною? проїзні та інші підтверджуючі документи – законодавчі вимоги, підходи перевіряючих, практичні поради;  дати проїзних документів не збігаються із датами відрядження по наказу, працівник захворів у відрядженні: алгоритм дій підприємства і працівника;
 
Відрядженя чи роз’їзний характер роботи: як не помилитися у виборі та правильно оформити?

Детальніше...



НВЦ "АКРОС" святкує ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ! 18 років!

Коментарів : 0

Шановні клієнти і партнери!
Ось вже 18 років НВЦ "АКРОС" працює на ринку програмного забезпечення УКРАЇНИ. Дякуємо Вам, що всі ці роки ми були разом. Ваша довіра до нашого центру - це найкращий подарунок. Ми маємо наснагу бути кращими і наполегливішими, в роботі і постійно покращуємо якість наших послуг. Ваша думка завжди була для нас найвищим пріорітетом у підвищенні якості послуг які надає НВЦ "АКРОС"
Наші клієнти і партнери це те, за ради чого варто працювати.
Ви - це наш найцінніший скарб. 

Детальніше...



Інформація для користувачів і партнерів Платна підтримка редакції 1.2 Бухгалтерії для України

Коментарів : 0

У жовтні 2016 року була випущена нова редакція 2.0 програми 
        "Бухгалтерія для України", яка була розвитком редакції 1.2,розроблена 
        на сучасному інтерфейсі "Таксі" та містила низку нововведень практично 
        у всіх підсистемах обліку. Одночасно з випуском нової редакції 2.0 було 
        оголошено про плани підтримки попередньої редакції 1.2 до кінця  здачі 
        звітності за 2017 рік (до кінця квітня 2018 року).
              
        За ці півтора роки більшість користувачів "Бухгалтерія для        України" перейшли 
        на нову редакцію 2.0. Однак до нас надходять звернення як від    користувачів, 
        так і від компаній – членів "Спілки автоматизаторів бізнесу" з   проханнями 
        продовжити підтримку попередньої редакції 1.2. Основна причина    подібних 
        звернень – для кастомізованих рішень користувачів перехід на    нову редакцію 2.0 
        потребує більше часу і деякі проекти переходу буде завершено   тільки 
        протягом 2018 року.
              
        Для забезпечення безперервної роботи користувачів редакції 1.2 програми 
        "Бухгалтерія для України", які не встигли завершити процедуру   переходу 
        на нову редакцію 2.0, а також з урахуванням думки компаній –   членів "Спілки 
        автоматізаторів бізнесу", прийнято рішення про продовження    підтримки 
        редакції 1.2 "Бухгалтерія для України" на платній основі до   кінця 2018 року. 
        Починаючи з 2019 року підтримку редакції 1.2 планується припинити.
              
        З травня 2018 року для отримання оновлень та іншої технічної  підтримки редакції 1.2 
        програми "Бухгалтерія для України" версій ПРОФ і Базова    користувачам потрібно:
       
        • мати діючий договір Інформаційно-технологічного супроводу   (ІТС);
        • придбати та активувати сервіс "Оновлення редакції 1.2   програми 
          "Бухгалтерія для України"".
              
        Сервіс "Оновлення редакції 1.2 програми "Бухгалтерія для     України"" можна 
        придбати в необхідній кількості (відповідно до часу, який     потрібний 
        для завершення переходу на редакцію 2.0), він діє протягом   місяця з моменту 
        активації. Наведена вартість може бути збільшена відповідно до    складності 
        та обсягів розробки оновлень. Вартість раніше придбаного, але    неактивованого 
        сервісу не переглядається.
              
        Запуск платної підтримки дозволить користувачам завершити    проекти переходу 
        на нову редакцію 2.0 програми "Бухгалтерія для України" без    зупинки поточної 
        роботи.

                                                                      

КодНайменуванняРекомендована                  роздрібна ціна, грн. без ПДВ
2900001887861Сервіс "Оновлення редакції 1.2                програми Бухгалтерія для України на 1 місяць"               360

Детальніше...



←  попередня 1 2 3 4 5 6 наступна →

Важливі події

Дзвінок адміністрації


SiteHeart

Наші партнери