1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

WO!

WO!


1C: Підприємство 8. Управління торгівлею для України

Print

Коментарів :  0


1C: Підприємство 8. Управління торгівлею для України1С Конфігурація " Управління торгівлею для України "  системи програм " 1С : Підприємство 8 " є тиражним рішенням, що дозволяє в комплексі автоматизувати завдання оперативного і управлінського обліку, аналізу і планування торгових операцій, забезпечуючи тим самим ефективне управління сучасним торговим підприємством.

 



Загальна характеристика

 Конфігурація дозволяє автоматизувати наступні процеси управління торговою діяльністю:

  • управління відносинами з клієнтами;

  • управління продажами;

  • управління закупівлями;

  • аналіз цін і управління ціновою політикою;

  • управління складськими запасами;

  • управління грошовими коштами;

  • аналіз даних;

  • моніторинг і аналіз ефективності торгової діяльності (Рапорт керівникові);

  • інтеграція з бухгалтерією;

  • додаткові сервісні можливості.

 

При розробці конфігурації був узагальнений досвід застосування рішень на платформі "  1С : Підприємство 7.7 " в безлічі торгових організацій різного масштабу і профілю, враховані побажання користувачів і партнерів.

 

Управління відносинами з клієнтами

 

Підсистема " Управління відносинами з клієнтами " дозволяє вирішувати наступні завдання:

  • зберігання і актуалізація контактної інформації про клієнтів, автоматичне сповіщення користувачів про майбутні контакти з клієнтом;

  • реєстрація контактів і подій з клієнтами і автоматичне сповіщення користувачів про майбутні контакти з клієнтом;

  • автоматизовані контакти з клієнтами і продавцями за допомогою вбудованого поштового клієнта;

  • обмін контактної інформації із зовнішніми поштовими програмами, а також використання внутрішнього поштового клієнта;

  • проведення аналізу відносин з клієнтами, автоматичне ділення клієнтів на різні категорії (АВС і XYZ аналіз контрагентів);

  • представлення користувачам інформації про історію відносин з клієнтами.

 

Управління продажами

 

Підсистема управління продажами дозволяє вирішувати завдання оперативного планування і контролю продажів, як в натуральному, так і в грошовому виразі. Підсистема містить засоби аналізу замовлень, покликана подавати підтримку в прийнятті управлінських рішень при взаємодії з клієнтами і допомагати виявляти вузькі місця на складі. При продажах товарів передбачено призначення різних знижок: автоматичні знижки, ручні знижки, знижки по дисконтних картах (у тому числі і накопичувальні знижки). Знижки можуть бути призначені з певними умовами, наприклад, при перевищенні суми продажу. Знижки можуть бути призначені певним покупцям або при передачі товарів в магазини при роздрібному продажі.

 

Управління закупівлями

 

Функціональність підсистеми дозволяє забезпечити менеджерів торгового підприємства інформацією, необхідною для своєчасного ухвалення рішень про поповнення товарних запасів і оптимізації вартості продукції, що купується.

 

Підсистема призначена для планування закупівель і формування замовлень постачальникам відповідно до прийнятої стратегії поповнення складських запасів і роботи із замовленнями покупців. Підсистема дозволяє автоматизувати такі операції як:

  • планування закупівель;

  • формування потреб і складання календарного плану закупівель;

  • оформлення замовлень постачальникам на основі замовлень, що поступили від покупців;

  • контроль оплати і постачання товарів по замовленнях;

  • коректування і закриття замовлень постачальникам;

  • моніторинг цін постачальників.

 

Аналіз цін і управління ціновою політикою

 

Конфігурація дозволяє реєструвати і порівнювати ціни постачальників, вибирати оптимального постачальника, мінімізувати витрати на поповнення товарних запасів. Порівняння цін різних постачальників з власними цінами компанії передбачене в звіті "Аналіз цін".

 

Для зручного відстежування змін цін реалізований механізм автоматичного оновлення цін постачальників при реєстрації чергових постачань. Є можливість автоматичного перерахунку відпускних цін на підставі нових цін постачальників і заданої торгової націнки.

 

Відпускні і закупівельні ціни можна реєструвати в розрізі характеристик товарів, зміни відразу по декількох типах цін можна занести одним документом. Для підприємств, що жорстко прив'язують свої відпускні ціни до цін постачальників буде корисна можливість автоматичного формування відпускних цін на основі цін, вказаних в документі надходження і заданих торгових націнок.

 

Реалізована в програмі система знижок в першу чергу знайде своє застосування в підприємствах роздрібної торгівлі:

різні види знижок: ручні, автоматичні, знижки по дисконтних картах;

призначення знижок по цінових групах товарів;

зазначення періоду і часу дії знижки (дні тижня, нічні години і так далі);

гнучкий підбір умов надання знижки: по сумі продажу, по кількості конкретного товару, по вигляду оплати;

розділення знижок на опт і роздрібні: оптові знижки призначаються контрагентам-покупцям, роздрібні знижки діють у вибраних роздрібних магазинах (складах);

відміна знижки до закінчення періоду її дії проводиться спеціальним документом.

 

Управління складськими запасами

 

У конфігурації реалізований детальний оперативний облік товарів на складах, забезпечується повний контроль товарних запасів підприємства в оптовій і роздрібній торгівлі. Всі складські операції фіксуються за допомогою відповідних документів – надходження товарів, переміщення товарів, реалізація товарів, інвентаризація і тому подібне.

 

 Конфігурація дозволяє вести облік товарів на безлічі складах (місцях зберігання). Підтримується облік товарів в різних одиницях вимірювання (упаковках). Забезпечується роздільний облік власних товарів, товарів, прийнятих і переданих на реалізацію, товарів, прийнятих на відповідальне зберігання, а також облік поворотної тари.

У конфігурації передбачений облік різних видів накладних витрат — витрат на транспортування, зберігання, оплати мит і акцизів, послуг як власних, так і сторонніх організацій та ін. Ці витрати можуть бути віднесені на собівартість товарів. Залежно від характеру накладних витрат їх розподіл по товарних позиціях може проводитися пропорційно вартості товарів, що поступили, їх вазі або кількості.

 

Управління грошовими коштами

 

Конфігурація дозволяє реєструвати всі касові і банківські операції з випискою всіх необхідних документів. При цьому передбачена можливість планування вхідних і вихідних платежів за допомогою документів "Заявка на витрату засобів" і "Плановане надходження грошових коштів". На основі даних планування може бути створений платіжний календар. У платіжному календарі можуть бути також враховані плановані платежі по замовленнях покупців і постачальників.

 

Аналіз даних

 

У конфігурації "Управління торгівлею для України" реалізована система звітів, що є могутнім і гнучким засобом для аналізу всіх аспектів торгової діяльності і товарообігу підприємства. Список звітів згрупований по їх призначенню: Продажі, Закупівлі, Запаси(склад), Грошові кошти і так далі. Наприклад, в групі "Запаси(склад)" представлені звіти, які дозволяють подивитися залишки на складах, оцінити залишки товарів в цінах компанії, провести аналіз оборотності товарів, визначити залишки товарів, що знаходяться на реалізації, провести ABC і XYZ – аналіз товарів.

 

Користувач може отримати інформацію за станом складських запасів, замовлень, продажів, взаєморозрахунків - в будь-яких аналітичних розрізах з необхідною деталізацією. Наприклад, можна отримати дані про продажі по регіонах товарів тієї або іншої групи або відстежити динаміку продажів товарів за період з деталізацією по днях.

 

"Рапорт керівникові" – механізм, який дозволяє організувати регулярне формування і доставку керівному складу компанії інформації про поточне перебування справ на підприємстві. Важливо, що для цього керівникові не потрібно самому складати запити і навіть просто запускати "1С: Підприємство".

 

Інтеграція з бухгалтерією

 

Передбачена можливість обміну даними з програмами "1С: Бухгалтерія 8 для України", "1С: Бухгалтерія 7.7 для України" на рівні вивантажуваних документів. При вивантаженні даних можна провести відбір даних по різних критеріях: по приналежності до бухгалтерського обліку, по складу, організації і підрозділу торгового підприємства. Також надається можливість відбору списку документів по різних параметрах.

 

Орієнтовна вартість продукту, грн.

1С: Підприємство 8 Управління торгівлею для України

3600,00

 


Коментарі до новини: 1C: Підприємство 8. Управління торгівлею для України    №0