1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

WO!

WO!

WO!

WO!

Реалізовані проекти

Коментарів : 0

1. Адвокатське об’єднання "Дефендо”.
Сконфігуровано роботу з договорами, справами та іншими документами, налаштовано відповідні шаблони (автоматичне заповнення полів, редагування існуючих та створення нових шаблонів).

2. Готель Швейцарський.
Організовано зручну роботу з картками клієнтів, контактуваннях з ними тощо. Сконфігуровано звіти по договорах.

3. Клініка лазерної епіляції "MedioStar”.
Впроваджено ефективну систему роботи з клієнтами та їх подальшого обслуговування. Зокрема, уся існуюча картотека з легкістю була переведена до системи WorksOrganizer. З метою ефективнішого використання, платформу перенесено на хостинговий сервер. Після цього налаштовано автоматичну розсилку смс повідомлень клієнтам клініки для інформування їх про заплановані графіки відвідувань. Для полегшення роботи адміністративного відділу клініки, сконфігуровано модуль планувальника, в якому фіксуються усі заплановані прийоми клієнтів в розрізі різних кабінетів/лікарів/тощо, а також відображаються вільні проміжки часу між прийомами для прискорення обслуговування клієнтів, зокрема їх реєстрації.

4. Львівське відділення контролю та аудиту.
Розроблено чітку та гнучку в налаштуванні схему ведення та контролю за проведеними перевірками та історією їх виконання. Усі перевірки підкріплюються відповідними скеруваннями. Налаштовано зручну систему звітів для подальшого аналізу виконаної роботи. З метою ефективнішої організації праці та перенесення основної "паперової” роботи на систему WorksOrganizer, сконфігуровано та впроваджено необхідні бізнес-процеси.

5. Пансіонат "Світязянка”.
Налаштовано картки клієнтів з історією відвідувань, їх обслуговування тощо. Для полегшення роботи адміністративного відділу клініки, сконфігуровано модуль планувальника, в якому фіксуються усі заплановані прийоми клієнтів в розрізі різних кабінетів/лікарів/тощо.

6. Торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету.
Налаштовано типову конфігурацію для роботи з документами та їх шаблонами, завданнями, нагадуваннями, чатом та ін.

7. Туристична фірма "ххх-тур”.
Організована зручна робота з існуючими подорожами (турами), до яких прив’язано відповідних туристів. Для кожного туриста ведеться окрема історія його подорожей (замовлень), а також зберігається уся необхідна для роботи з клієнтами інформація (персональні та контактні дані, історія дзвінків та інших контактувань). З метою ефективнішої взаємодії з клієнтами сконфігуровано можливість відправки смс-ок та e-mail-ів тільки зацікавленим у них особам.



Важливі події

Дзвінок адміністрації


SiteHeart

Наші партнери