1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

WO!

WO!

Основні можливості СРМ системи

Коментарів : 0


Комп’ютерна програма електронного документообігу CRM система Work'sOrganizer (надалі КП) призначена для:

 

  • ведення обліку працівників, їхніх особистих (зокрема прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані тощо) та професійних даних (відділ, до якого належить працівник, посада, на якій він працює, робочий, домашній, мобільні телефони, факс, Skype, ISQ та ін.), а також інших додаткових відомостей (наприклад, оцінка працівника, його статус та ін.);
  • організації та планування структури фірми (поділ на відділи та підрозділи, за якими можуть бути закріплені керівники та їх заступники);
  • ведення електронного документообігу як всередині фірми, так і за її межами (наприклад, через мережу Інтернет), зокрема створення, обробки та впровадження наявних документів в обіг;
  • контролю і аналізу виконуваних та виконаних робіт (зокрема збереження та керування відомостями про поточне виконання кожним працівником власних та делегованих йому завдань), а також майбутнього їх планування;
  • забезпечення ефективної взаємодії між структурними підрозділами фірми та усіма її працівниками;
  • ідентифікації користувачів та розподілу їх прав та повноважень стосовно створених та існуючих документів та завдань.

Доступ до редагування полів кожного документу/завдання залежить від ролі працівника (ініціатор, контролер, виконавець, директор), а також від рівня його повноважень (відсутні права, право читати, редагувати, створювати та видаляти документи).

Нижче наведено варіант вигляду документу. Представлено варіант документу Договір набір полів та доступні вкладки конфігуруються під потреби замовника. В даному варіанті передбачено такі додаткові елементи документу договір: додаткова угода, прикріплення, завдання.

 

Рис. Картка «Документ».

Для договору передбачається наявність двох сторін (контрагентів). Договір може бути поверненим, якщо він передавався другій стороні. Встановлюється прапорець підписано, якщо сторони підписали договір. Документ може бути підписаний за допомогою електронного цифрового підпису. Також документ має різні стадії виконання.

 

Рис. Додаткові поля документа договір

До основного договору можуть додаватись додаткові угоди які її доповнюватимуть.

 

Рис. Картка «Додаткова угода до договору»

До договору можна також призначити завдання. Наприклад, можна призначити працівника відповідального за укладення договору. Хід виконання завдання можна відслідковувати у журналі завдань.

 

Рис. Картка «Завдання»

При необхідності, працівник може залишати свій коментар (побажання, незадоволення тощо) стосовно виконуваної ним ролі чи будь якої іншої події. Виконавець також встановлює відповідні помітки щодо ходу виконання завдання (прапорець Виконується, Виконано, поле Виконано у відсотковому вимірі та поле Результат)

Кожний працівник зі списку виконавців може звітувати про хід виконання своїх завдань (при необхідності коментуючи їх). При цьому, система автоматично визначає необхідність та можливість звітування залежно від черги виконавця у списку виконавців та наявних відмов, затримок у виконанні тощо.

 

Нагадування окремий варіант документа. Створюється для того аби тримати під контролем події та не забути про певні завдання.

 

Рис. Картка «Нагадування»

Для менеджерів передбачено фіксування дзвінків. У зручній формі можна зафіксувати результат перемовин з потенційними чи діючими клієнтом.

 


 Щоб протестувати CRM систему відправте листа на нашу електронну скриньку 



Важливі події

Дзвінок адміністрації


SiteHeart

Наші партнери