1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Дінай!

Дінай!

1 березня 2018 року Семінар у м. Львів "Кадри і охорона праці: що входить в поле зору інспектора Держпраці, упорядковуємо «трудову» документацію"

Коментарів : 0

 

  • ДАТА ПРОВЕДЕННЯ
  • 1 березня 2018 року
  • МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
  • м. Львів, Готель «Жорж», площа Міцкевича 1, другий поверх
  • РЕЄСТРАЦІЯ
  • з 09.30 до 10.00
  • ВАРТІСТЬ
  • Ціна 690 грн без ПДВ









  •  

    Шановні бухгалтера, кадровики, керівники! Компанія «АКРОС» запрошує на оглядово-тематичний семінар в м.Львів на тему:

     "Кадри і охорона праці:

    що входить в поле зору інспектора Держпраці, упорядковуємо «трудову» документацію"

     

    Якщо ваше підприємство або ФОП виявилося в «щасливчиків» і потрапило в план перевірок Держпраці - 2018, то основним предметом перевірки буде охорона праці і техніка безпеки. Питання ж дотримання законодавства про працю - прерогатива інспекційних відвідувань і невиїзних інспектувань інспекторів Держпраці. Причому в ряди останніх можуть затесатися і представники органів місцевого самоврядування, які отримали відповідне посвідчення. На нашому семінарі ви дізнаєтеся на яку кадрову документацію звертають увагу інспектори Держпраці, а також що необхідно дотримуватися в питаннях охорони праці.

    Програма семінару:

    • «Трудове» інспектування та відповідальність крізь призму кадрових документів
    • Інспектування: коротко про головне.
    • Відповідальність роботодавців за «трудові» порушення.
    • Штрафи за КУпАП.
    • Кримінальна відповідальність за порушення законодавства про працю.
    • Колективний договір: право чи обов'язок?
    • Обов'язковість укладення.
    • Сфера укладення та сторони.
    • Право на ведення переговорів.
    • Підготовка до укладення.
    • Обговорення та затвердження.
    • Реєстрація та вступ в силу.
    • Правила внутрішнього трудового розпорядку
    • ПВТР: загальні вимоги.
    • Розробка та затвердження ПВТР.
    • Штатний розклад: від складання до зміни
    • Штатний розклад - обов'язковий документ.
    • Затвердження штатного розкладу.
    • Зміна штатного розкладу.
    • Посадові (робочі) інструкції
    • Для кого посадові, а для кого - робочі.
    • Розділи інструкції: «чудова сімка».
    • Рух кадрів
    • Документи, що надаються при прийомі на роботу.
    • Трудовий договір.
    • Наказ про прийом на роботу.
    • Особова картка працівника.
    • Оформляємо переклад (переміщення) всередині підприємства.
    • Звільнення з роботи: особливості оформлення.
    • Робота і відпочинок: документальне оформлення
    • Робота у вихідні та святкові дні.
    • Оформляємо понаднормові роботи.
    • Неповний робочий час.
    • Відрядження працівників: документальний супровід.
    • Порядок оформлення щорічних відпусток.
    • Особливості оформлення навчальної відпустки.
    • Відпустка без збереження зарплати.
    • Здоров'я працівника - необхідний ресурс
    • Охорона праці: обов'язки роботодавців і працівників.
    • Гарантії прав працівників на охорону праці.
    • Охорона праці окремих категорій працівників.
    • Організація охорони праці на підприємстві
    • Регулювання охорони праці у колективному договорі.
    • Підрозділ охорони праці, його функції та завдання.
    • Діяльність уповноважених з питань охорони праці.
    • Комісія з питань охорони праці.
    • Документація з охорони праці.
    • Атестація робочих місць
    • Навіщо проводити атестацію.
    • Порядок проведення атестації.
    • Документальне оформлення результатів атестації.
    • Облік витрат на атестацію робочих місць.
    • Навчання з питань охорони праці
    • Організація навчання з питань охорони праці на підприємстві.
    • Спецнавчання і перевірка знань з питань охорони праці.
    • Інструктаж з питань охорони праці.
    • Стажування, дублювання і допуск працівників до роботи.
    • Медогляди працівників
    • Категорії працівників, які підлягають обов'язковим медоглядам.
    • Порядок проведення медоглядів.
    • Забезпечення працівників засобами індивідуального захисту
    • Кого забезпечувати засобами індивідуального захисту.
    • Норми видачі.
    • Порядок забезпечення засобами індивідуального захисту.
    • Використання засобів індивідуального захисту.
    • Наднормативне забезпечення засобами індивідуального захисту.
    • Безкоштовне молоко і харчування
    • Видача молока або інших рівноцінних харчових продуктів.
    • Надання лікувально-профілактичного харчування.
    • Забезпечення працівників газованою солоною водою.

    • Вакцинація працівників
    • Вакцинація обов'язкова і добровільна.
    • Організуємо проведення вакцинації.
    • Аптечка на підприємстві
    • Коли наявність аптечки обов'язково.
    • Аптечка в офісі.
    • Вміст аптечки.
    • Медпункт на підприємстві
    • Створювати / НЕ створювати медпункт?
    • Організація медпункту.
    • Контроль і відповідальність у сфері охорони праці
    • Перевірки органів Держпраці.
    • Санкції, що накладаються на роботодавців.
    • Адміністративні санкції.
    • Кримінальна відповідальність за порушення законодавства про охорону праці.

     

    В участь на семінарі входить

    Конспект семінару. Містить зразки необхідних «трудових» документів. Буде відправлятися кожному учаснику після семінару.

    Затишний зал.

    Діалог з лектором. Відповіді на запитання.

    Роздатковий матеріал.

    Перерва на каву-брейк.

    Лектор:

    Тимур Алієв- редактор газети "Бухгалтерія", консультант з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, експерт з трудового права та оплаті праці, фахівець з управлінського обліку та бюджетування, автор понад тисячі публікацій в спеціалізованій періодиці, а також численних запитів в офіційні органи, кадровий аудитор .

     

    Вартість участі в семінарі:

    Повна вартість - 690 грн без ПДВ.

    При оплаті за 2-х учасників від однієї організації - знижка 10%, за 3-х (і більше) - 15%.

    Спеціальні пропозиції для участі в семінарі:

    До 15 лютого діє акційна ціна від 615 грн!

    Приведи друга або знайомих на семінар і отримай знижку - 15%

    Знижки не сумуються.

    Кожен учасник семінару має можливість підключитися до системи CRM платформа «Кадровий облік» на спеціальних, ексклюзивних умовах.

    Організатор семінару:

    т/ф. (032) 238-38-54(55)

    (093)7-257-093

    (067)3-705-705

    (099)3-108-905
    [email protected]


     

     

     



    2 лютого 2018 року Семінар у м.Львів "УВАГА! ВАЖЛИВІ зміни оподаткування – 2018. Окремі питання податкової звітності за 2017 рік."

    Коментарів : 0

  • ДАТА ПРОВЕДЕННЯ
  • 2 лютого 2018 року
  • МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
  • м. Львів, пр. Чорновола 7, Готель «Львів»
  • РЕЄСТРАЦІЯ
  • з 09.30 до 10.30
  • ВАРТІСТЬ
  • 390 грн без ПДВ






  • Компанія "АКРОС" запрошує взяти участь в бухгалтерському семінарі

                 УВАГА! ВАЖЛИВІ зміни оподаткування – 2018. Податок на прибуток. ПДВ.
              Єдиний податок ПДФО та інші. Окремі питання податкової звітності за 2017 рік.

    Податок на додану вартість

    Призупинення блокування реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Як зареєструвати ПН/РК складені після 01.12.2017р. Чого очікувати після завершення тимчасового призупинення блокування реєстрації ПН/РК.

    «Безумовний» податковий кредит відмінено. Як не втратити право на податковий кредит на період тимчасового призупинення блокування реєстрації ПН/РК. Особливості складання РК до ПН в окремих випадках.

    Зміни в п. 198.5 ПКУ.

    Особливості застосування ставки ПДВ 7%.

    Зміни для сільгосптоваровиробників .

    Уточнення застосування пільги з постачання програмної продукції.

    Відтермінування сплати імпортного ПДВ та інші зміни.

    Податок на прибуток

    Нові строки подання декларації з податку на прибуток.

    Податкові різниці щодо пожертв та сум вартості путівок працівникам та їх дітям.

    Зміна перехідних правил оподаткування (з єдиного податку на загальну систему).

    Перелік безнадійної заборгованості скорочено.

    Зменшення нарахованої суми податку за новими правилами та інші зміни.

    ПДФО

    Зміни щодо оподаткування путівок.

    Нові правила оцінки нерухомості для визначення ПДФО.

    Єдиний податок

    Відміна авансового внеску з податку на прибуток.

    Податок з доходів нерезидента тощо.

    Інші зміни

    Нове визначення великих платників податків.

    Зміни щодо визначення «роялті».

    Відшкодування збитків, що завдані платнику та інші.

    Закон України «Про Державний бюджет України на 2018 рік»: зміна мінімальної заробітної плати і прожиткового мінімуму. Вплив на важливі показники: ПСП та ПДФО, максимальна і мінімальна бази ЄСВ, мінімальний і максимальний розмір лікарняних та декретних.

    ЄСВ з 01.01.2018 року: нова база оподаткування, нові платники і терміни сплати, нові показники звітності тощо.

    Окремі питання податкової звітності з податку на прибуток за 2017 рік

    Відображення операцій за документами отриманими із запізненням.

    Негосподарські витрати.

    Претензії та відшкодування: відображення в обліку.

    Застосування Конвенції ООН про позовну давність.

    Відображення в Декларації результатів перевірок та інші питання.

     

    Питання на «біс»: Поворотна фінансова допомога: від укладення договору до податкових наслідків для платників податку на прибуток, єдиного податку, фізичних осіб.

    Відповіді на індивідуальні запитання учасників.

    Доповідачі:

    Блотнер Володимир Григорович - партнер АФ «Контракти-аудит», аудитор, член САУ, фахівець з питань контролю і ревізій господарських суб'єктів, голова Клубу бухгалтерів м. Києва.

    Тимофєєва Людмила Ярославівна - головний фахівець АФ «Контракти-аудит», аудитор, податковий консультант, фахівець з питань оподаткування прибутку і ПДВ.

    Вартість участі у семінарі:


    Повна вартість - 390 грн без ПДВ.
    При оплаті за 2-х учасників від однієї організації – знижка 10%, за 3-х (і більше) – 15%.

                                                                    Спеціальні пропозиції для участі в семінарі:

    Приведи друга або знайомих на семінар і отримай знижку – 15%

    Знижки не сумуються.

     

    Надані послуги оформлюються актом виконаних робіт. У процесі реєстрації учасникам передаються всі звітні документи. У випадку відсутності представника Учасника під час проведення семінару, організаційний внесок, що перерахований на рахунок Організатора, Учаснику не повертається. Участь у семінарі та згоду з умовами його проведення Учасник засвідчує 100 % попередньою оплатою організаційного внеску на підставі цього рахунку.

    Організатор семінару:


    т/ф. (032) 238-38-54(55)

    (093)7-257-093,

    (067)3-705-705,

    (099)3-108-905
    office@akros.com.ua

    www.akros.com.ua


     




    26 січня 2018р.: Практикум у м.Львів «Неприбуткові організації: особливості оподаткування та обліку.»

    Коментарів : 0

    Зареєструватись на семінар

  • ДАТА ПРОВЕДЕННЯ
  • 26 січня 2018 року
  • МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
  • м. Львів, Готель «Жорж», площа Міцкевича 1, другий поверх
  • РЕЄСТРАЦІЯ
  • з 09.30 до 10.00
  • ВАРТІСТЬ
  • Ціна 490 грн без ПДВ









  • Спеціалізований практикум з Оленою Габрук 26 січня 2018 у м.Львів
    Неприбуткові організації: особливості оподаткування та обліку. Новий Звіт про доходи НПО за 2017 рік – як уникнути помилок при складанні. Головні акценти облікової політики неприбуткових організацій на 2018 рік з огляду на зміни до Закону про бухоблік

     

     

    Регламент практикума:

    ·організаційні ознаки неприбуткової організації, законодавчі вимоги до отримання та подальшого підтриманняподаткового статусу неприбутковості;

    ·розподіл доходів неприбуткової організації – як не припуститися фатальних помилок!кошторисплановий та його фактичне виконання; які витрати для неприбуткових під табу?

    ·визначаємо коло пов’язаних з неприбутковою організацією осіб з метою оподаткування; які виплати можемо проводити таким особам без негативних наслідків;

    ·новий погляд на первинні документи 2017 – 2018рр.: чи всі зміни на користь неприбуткової організації?

    ·внутрішній аудит первинної документації,які операції необхідно завершити до 31.12.2017р.і як не втратити отриманий неприбутковий статус – важливі питання на контроль!

    ·облікова політика неприбуткової організації: особливості визначення окремих її оцінок, важливі акценти для оподаткування, головні акценти «неприбуткової» облікової політики, її відмінності від звичайного обліку;

    ·оновлена звітність «неприбутківців»: нове у заповненні окремих рядків та Звіту в цілому; зміни в додатках; безповоротна фінансова допомога – в центрі уваги;

    ·ув’язка показників Звіту про використання доходів із показниками фінансової звітності наприкладі – ВАЖЛИВО!

    ·реєстраційні процедури по входженню (первинному, повторному) в Реєстр; неприбуткова організація виключена з Реєстру за порушення умов п. 133.4 ст. 133 ПКУ: податкові наслідки; подача звітності; подальші дії;

    ·життя неприбуткової організації поза Реєстром;

    ·убезпечуємо себе від «зайвого» податку на прибуток, вплив облікової політики неприбуткової організації, що не увійшла до Реєстру на оподаткування податком на прибуток;

    ·коли та яку звітність подаємо – не все так просто!

    ·чи може неприбуткова організація, що не увійшла до Реєстру обрати спрощену систему оподаткування, обліку та звітності: за та проти;

    ·ПДФО та військовий збір: нюанси оподаткування, застосування пільгових преференцій по окремих виплатах неприбуткових організацій, що відображаємо в формі № 1-ДФ;

    ·головні акценти відрядження;

    ·стисло про перевірки з питань дотримання законодавства про працю: що, коли і хто перевіряють(огляд нових нормативних документів, роз’яснень контролюючих органів, аналіз існуючої практики); які документи НПО цікавлять перевіряючих - практичні рекомендації

    ·цивільно-правові відносини в світлі пенсійної реформи!

     

    Спікер - Олена Габрук,практикуючий консультант з оподаткування, обліку, кадрової справи. Досвід консалтингової роботи – 19 років. Автор величезної кількості публікацій по податково - обліковій тематиці, в т.ч неприбутковим організаціям, в фахових бухгалтерських виданнях та ресурсах.

    Авторська фішка- Альбом здобіркою актуальної нормативки, листів та роз’яснень контролюючих органів, аналітичних матеріалів в зручній формі, рекомендації по складанню наказу про облікову політику на 2018 рік, типові проведення неприбуткових організацій, фінансова звітність та трансформація її показників у новий Звіт за 2017рік в електронному форматі.

      

    Вартість участі у семінарі:

    Повна вартість - 490 грн без ПДВ.
    При оплаті за 2-х учасників від однієї організації – знижка 10%, за 3-х (і більше) – 15%.

     

    Спеціальні пропозиції для участі в семінарі:

    Приведи друга або знайомих на семінар і отримай знижку – 15%

     Знижки не сумуються.

    Організатор семінару:

    т/ф. (032) 238-38-54(55)

    (093)7-257-093

    (067)3-705-705

    (099)3-108-905

    office@akros.com.ua

    www.akros.com.ua

     

    З питань участі у семінарі звертайтесь до нас!

    Надані послуги оформлюються актом виконаних робіт. У процесі реєстрації учасникам передаються всі звітні документи. У випадку відсутності представника Учасника під час проведення семінару, організаційний внесок, що перерахований на рахунок Організатора, Учаснику не повертається. Участь у семінарі та згоду з умовами його проведення Учасник засвідчує 100 % попередньою оплатою організаційного внеску на підставі цього рахунку.



    Колектив ПП «НВЦ»АКРОС» щиро вітає Вас з Новим роком!

    Коментарів : 0

    Колектив ПП «НВЦ»АКРОС»  щиро вітає Вас з Новим роком!
    Зичимо здоров’я, вірних друзів, надійних партнерів, нових ідей та успіхів у Ваших справах, щоб кожен день був наповнений благополуччям та мудрістю, яка допоможе здолати всі негаразди.

    Щасливого Нового року та веселих свят!!!



    Графік роботи на свята.

    Коментарів : 0

    НВЦ АКРОС працює за наступним графіком

    1. 29-го грудня 2017 року офіс працює до 16-00.

    2. С 30-го грудня 2017 року по 2-е сечня 2018 года "АКРОС" НЕ ПРАЦЮЄ,

    3. 3-го и 4-го січня 2018 року офіс працює до 18-00,

    4. 5-го січня 2018 року офис працює до 16-00..

    5. З 6-го по 8-е січня 2018 року НВЦ АКРОС НЕ ПРАЦЮЄ,

    6. З 9 -го січня 2018 року офіс НВЦ АКРОС працює в стандартному режимі.



    15 лютого 2018 року Семінар м.Вінниця "Виплати працівникам – 2018"

    Коментарів : 0

  • ДАТА ПРОВЕДЕННЯ
  • 15 лютого 2018 року
  • МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
  • м. Вінниця, Готель «Франція», вул.Соборна, 34
  • РЕЄСТРАЦІЯ
  • з 09.30 до 10.00
  • ВАРТІСТЬ
  • 490 грн без ПДВ








  • Зареєструватись на семінар

    "Виплати працівникам – 2018
    Податковo - обліковo - звітні нюанси"

    Програма семінару:

    • Витрати на оплату праці; нові зарплатні орієнтири – 2018 для на розрахунку показників для  ПДФО, ВЗ, ЄСВ;
    • матеріальна допомога (цільова, нецільова); благодійна допомога та допомога на лікування та медичне обслуговування; допомога на поховання, ритуальні послуги, виплата спадкоємцям; путівки на лікування та оздоровлення працівника та членам сім’ї; подарунки, призи та інші "безоплатності" фізичним особам -– наслідки у сторін;
    • поворотна фінансова допомога працівникам: коли виникає об’єкт оподаткування, як не помилитися податковому агенту при відображенні в формі № 1-ДФ; податкові наслідки при неповерненні позики, облікові нюанси повернення позики;
    • навчання працівників і не тільки коштом підприємства – коли без податків; участь в семінарах: відрядження чи підвищення кваліфікації?
    • спецодяг, фірмовий одяг, особливості визначення, обліку, а від того - оподаткування; як оптимально оформити видачу та податкові наслідки при не поверненні;
    • проїзні квитки; оплата місцевих проїздок; телефонні розмови – важливі документальні дрібнички;
    • харчування працівників - спецхарчування, фуршети, чай, кава та інші смаколики в офісі: що з податками? розумний варіант організація свята коштом роботодавця з мінімальним податковим навантаженням;
    • виплати за користування майном працівників: автомобілі офіси, обладнання;
    • відрядження чи роз’їзний характер роботи: як не помилитися у виборі та правильно оформити?
    • локальні документи підприємства по відрядженнях; кого можемо відряджати коштом підприємства?
    • доводимо зв’язок поїздки з господарською діяльністю підприємств - важливо для обліку, оподаткування; добові, витрати на проїзд та проживання у відрядженні: чи є обмеження?
    • розраховуємо дні відрядження для обчислення добових по Україні та за кордон; компенсація працівникові власних коштів, витрачених у відрядженні; інструктаж працівника перед відрядженням: розрахунки корпоративною карткою – які витрати можуть стати фатальними?
    • які витрати  за кордоном коштом підприємства під забороною?
    • проїзні та інші підтверджуючі документи – законодавчі вимоги, підходи перевіряючих, практичні поради; дати проїзних документів не збігаються із датами відрядження по наказу, працівник захворів у відрядженні: алгоритм дій підприємства і працівника;
    • особливості оподаткування виплат працівникам, як поєднують основну роботу із цивільно – правовими відносинами;
    • податкова соціальна пільга - 2018, останні новації про користування податковою соціальною пільгою – ризики для роботодавця та працівника;
    • дивіденди: періодичність нарахування та виплати, форми виплати, нюанси оподаткування та відображення у звітності; виплати при виходів учасників із статутного капіталу;
    •  нові погляди на виплати  та оподаткування  за договорами цивільно – правового характеру;
    •  відображення виплат (оподатковуваних та не оподатковуваних) в звіті №1-ДФ; відповідальність за неподання, несвоєчасне подання звіту за формою № 1-ДФ, увага – недостовірні відомості!

    В участь на семінарі входить

    • Конспект семінару. Буде відправлятися кожному учаснику після семінару.
    • Затишний зал.
    • Діалог з лектором. Відповіді на запитання.
    • Роздатковий матеріал.
    • Перерва на каву-брейк.

    Лектор Елена Габрук 

     Лектор

      Олена Габрук - незалежний експерт-консультант з питань оподаткування та   бухгалтерського обліку. Досвід роботи в сфері податків - 22 роки, з них 17     років - у офіційному податковому виданні "Вісник податкової служби". Досвід   консультаційної та лекторської роботи - 17 років. Тематика: весь спектр   питань з податку на прибуток, спрощену систему оподаткування, ЗЕД.

     

     

     

    Вартість участі у семінарі:

    Повна вартість - 490 грн без ПДВ. 
    При оплаті за 2-х учасників від однієї організації – знижка 10%, за 3-х (і більше) – 15%.

    Спеціальні пропозиції для участі в семінарі:

    Приведи друга або знайомих на семінар і отримай знижку – 15%

    Знижки не сумуються.

    Кожен учасник семінару має можливість підключитися до системи CRM платформа «Кадровий облік» на спеціальних, ексклюзивних умовах.

    Зареєструватись на семінар



    14 лютого 2018 року Семінар м.Вінниця "Кадри і охорона праці: що входить в поле зору інспектора Держпраці, упорядковуємо «трудову» документацію"

    Коментарів : 0

  • ДАТА ПРОВЕДЕННЯ
  • 14 лютого 2018 року
  • МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
  • м. Вінниця, Готель «Франція», вул.Соборна, 34
  • РЕЄСТРАЦІЯ
  • з 09.30 до 10.00
  • ВАРТІСТЬ
  • 690 грн без ПДВ







  • Зареєструватись на семінар

    "Кадри і охорона праці:
    що входить в поле зору інспектора Держпраці, упорядковуємо «трудову» документацію"

    Якщо ваше підприємство або ФОП виявилося в «щасливчиків» і потрапило в план перевірок Держпраці - 2018, то основним предметом перевірки буде охорона праці і техніка безпеки. Питання ж дотримання законодавства про працю - прерогатива інспекційних відвідувань і невиїзних інспектувань інспекторів Держпраці. Причому в ряди останніх можуть затесатися і представники органів місцевого самоврядування, які отримали відповідне посвідчення. На нашому семінарі ви дізнаєтеся на яку кадрову документацію звертають увагу інспектори Держпраці, а також що необхідно дотримуватися в питаннях охорони праці.

    Програма семінару:

    «Трудове» інспектування та відповідальність крізь призму кадрових документів

    • Інспектування: коротко про головне.
    • Відповідальність роботодавців за «трудові» порушення.
    • Штрафи за КУпАП.
    • Кримінальна відповідальність за порушення законодавства про працю.

    Колективний договір: право чи обов'язок?

    • Обов'язковість укладення.
    • Сфера укладення та сторони.
    • Право на ведення переговорів.
    • Підготовка до укладення.
    • Обговорення та затвердження.
    • Реєстрація та вступ в силу.

    Правила внутрішнього трудового розпорядку

    • ПВТР: загальні вимоги.
    • Розробка та затвердження ПВТР.

    Штатний розклад: від складання до зміни

    • Штатний розклад - обов'язковий документ.
    • Затвердження штатного розкладу.
    • Зміна штатного розкладу.

    Посадові (робочі) інструкції

    • Для кого посадові, а для кого - робочі.
    • Розділи інструкції: «чудова сімка».

    Рух кадрів

    • Документи, що надаються при прийомі на роботу.
    • Трудовий договір.
    • Наказ про прийом на роботу.
    • Особова картка працівника.
    • Оформляємо переклад (переміщення) всередині підприємства.
    • Звільнення з роботи: особливості оформлення.

    Робота і відпочинок: документальне оформлення

    • Робота у вихідні та святкові дні.
    • Оформляємо понаднормові роботи.
    • Неповний робочий час.
    • Відрядження працівників: документальний супровід.
    • Порядок оформлення щорічних відпусток.
    • Особливості оформлення навчальної відпустки.
    • Відпустка без збереження зарплати.

    Здоров'я працівника - необхідний ресурс

    • Охорона праці: обов'язки роботодавців і працівників.
    • Гарантії прав працівників на охорону праці.
    • Охорона праці окремих категорій працівників.

    Організація охорони праці на підприємстві

    • Регулювання охорони праці у колективному договорі.
    • Підрозділ охорони праці, його функції та завдання.
    • Діяльність уповноважених з питань охорони праці.
    • Комісія з питань охорони праці.
    • Документація з охорони праці.

    Атестація робочих місць

    • Навіщо проводити атестацію.
    • Порядок проведення атестації.
    • Документальне оформлення результатів атестації.
    • Облік витрат на атестацію робочих місць.

    Навчання з питань охорони праці

    • Організація навчання з питань охорони праці на підприємстві.
    • Спецнавчання і перевірка знань з питань охорони праці.
    • Інструктаж з питань охорони праці.
    • Стажування, дублювання і допуск працівників до роботи.

    Медогляди працівників

    • Категорії працівників, які підлягають обов'язковим медоглядам.
    • Порядок проведення медоглядів.

    Забезпечення працівників засобами індивідуального захисту

    • Кого забезпечувати засобами індивідуального захисту.
    • Норми видачі.
    • Порядок забезпечення засобами індивідуального захисту.
    • Використання засобів індивідуального захисту.
    • Наднормативне забезпечення засобами індивідуального захисту.

    Безкоштовне молоко і харчування

    • Видача молока або інших рівноцінних харчових продуктів.
    • Надання лікувально-профілактичного харчування.
    • Забезпечення працівників газованою солоною водою.


    Вакцинація працівників

    • Вакцинація обов'язкова і добровільна.
    • Організуємо проведення вакцинації.

    Аптечка на підприємстві

    • Коли наявність аптечки обов'язково.
    • Аптечка в офісі.
    • Вміст аптечки.

    Медпункт на підприємстві

    • Створювати / НЕ створювати медпункт?
    • Організація медпункту.

    Контроль і відповідальність у сфері охорони праці

    • Перевірки органів Держпраці.
    • Санкції, що накладаються на роботодавців.
    • Адміністративні санкції.
    • Кримінальна відповідальність за порушення законодавства про охорону праці.

    • Зареєструватись на семінар

    В участь на семінарі входить

    • Конспект семінару. Містить зразки необхідних «трудових» документів. Буде відправлятися кожному учаснику після семінару.
    • Затишний зал.
    • Діалог з лектором. Відповіді на запитання.
    • Роздатковий матеріал.
    • Перерва на каву-брейк.

     Лектор Тимур Алієв

     

     Лектор

    Тимур Алієв - редактор газети "Бухгалтерія", консультант з питань  бухгалтерського обліку та оподаткування, експерт з трудового права  та оплаті праці, фахівець з управлінського обліку та бюджетування,  автор понад тисячі публікацій в спеціалізованій періодиці, а також  численних запитів в офіційні органи, кадровий аудитор .

     

     

     

    Вартість участі в семінарі:

    Повна вартість - 690 грн без ПДВ.

    При оплаті за 2-х учасників від однієї організації - знижка 10%, за 3-х (і більше) - 15%.

    Спеціальні пропозиції для участі в семінарі:

    Приведи друга або знайомих на семінар і отримай знижку - 15%

    Знижки не сумуються.

    Кожен учасник семінару має можливість підключитися до системи CRM платформа «Кадровий облік» на спеціальних, ексклюзивних умовах. 




    17 січня 2018 р.ВЕБІНАР «Всі податково- облікові новини – 2018 в одному вебінарі»

    Коментарів : 0


  • ДАТА ПРОВЕДЕННЯ
  • 17 січня 2018 року
  • МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
  • Вся Україна ONLINE
  • РЕЄСТРАЦІЯ
  • з 09.00 до 09.45
  • ВАРТІСТЬ
  • 290 грн без ПДВ






  • Реєстрація на вебінар


    Новорічний вебінар

    «Всі податково- облікові новини – 2018 в одному вебінарі»


    Закон про Держбюджет: основні соціальні стандарти на 2018 рік, їх вплив на розрахункові показники – 2018: ПДФО, ВЗ, ЄСВ;

     

    Огляд змін до Податкового кодексу: норми, що діють з 01.01.2018 та останні актуальні новації, що станом на 01.01.2018 рік вже працюють: ПДВ, податок на прибуток, ЄП, ПДФО, податок на землю, транспортний податок, податок на нерухомість та інше;

    Пенсійні зміни: саме актуальне для роботодавця та працівника

    Зарплатні новації для роботодавця -2018;

    Нове у нарахуванні лікарняних та порядку фінансування за рахунок ФСС – 2018

    Оновлений Закон про бухгалтерський облік: нова бухгалтерська термінологія; оновлені принципи бухгалтерського обліку; нова класифікація підприємств на великі, середні та малі (відмінна від ст.55 ГКУ), її вплив на порядок подачі фінансової звітності, як будемо поєднувати новації по фінансовій звітності і декларацію про податок на прибуток; хто зобов’язаний скошлати звітність за МСФО? оновлені вимоги до підписантів фінансової звітності; підприємства суспільного інтересу – хто вони? кому і коли обов’язково проходити аудит?

    Кому і яких перевірок очікувати в 2018 році

    Спікер - Олена Габрук,практикуючий консультант з оподаткування, обліку, кадрової справи. Досвід консалтингової роботи – 19 років. Автор величезної кількості публікацій по податково - обліковій тематиці, в т.ч неприбутковим організаціям, в фахових бухгалтерських виданнях та ресурсах.
    Реєстрація на вебінар



    24 січня 2018р.ВЕБІНАР «Декларація з податку на прибуток за 2017 рік»

    Коментарів : 0

  • ДАТА ПРОВЕДЕННЯ
  • 24 січня 2018 року
  • МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
  • Вся Україна ONLINE
  • РЕЄСТРАЦІЯ
  • з 10.00 до 10.45
  • ВАРТІСТЬ
  • 290 грн без ПДВ







  • "Декларація з податку на прибуток за 2017 рік"
    Реєстрація на вебінар

    Програма вебінару:

    • Хто і в які терміни подає річну декларацію; особлива увага платників, чий дохід за 2016 рік був меншим за 20 млн. грн., а в 2017 році перевищив цю величину; особливості подачі декларації про прибуток новоствореними підприємствами, тими, що змінили систему оподаткування, неприбутковими організаціями, що в 2017 році не потрапили до Реєстру НПО;
    • Складаємо річну декларацію за 2017 рік за оновленою формою, ув’язка основних показників декларації із показниками фінансової звітності;
    • Що моніторять податківці в декларації? Оцінюємо обліково – податкові ризики;
    • Податкові наслідки результатів річної інвентаризації;
    • Важливі питання у визнанні доходів, особлива увага – позареалізаційні доходи: аналізуємо стан кредиторської заборгованості та її вплив на показник доходу; кредит-нота з доходом та без; штрафи, компенсації; безоплатно отримані товари і послуги: чи однакові обліково-податкові наслідки, а відповідно і вплив на оподаткування прибутку?
    • Витрати в обліку та в оподаткуванні, особлива увага на первинний документ; резерви в обліку кому обов’язково, а кому за власним бажанням, податкові наслідки відсутності резервів в обліку; амортизаційні нюанси;
    • Коригуємо об’єкт оподаткування на різниці. Практичні рекомендації по складанню додатку РІ:
    • основні засоби та нематеріальні активи: розмежування за принципом використання в господарській діяльності; вплив амортизації на об’єкт оподаткування; податкові наслідки орендних операцій, ремонтів та модернізації, дооцінки, уцінки, ліквідації, продажу, в т. ч безоплатної передачі;
    • безнадійна дебіторська заборгованість: аналіз її стану за термінами, прийнятими заходами щодо погашення, вплив на об’єкт оподаткування
    • резерви та забезпечення: вплив на оподаткування; новий погляд на резерв сумнівних боргів в 2017 році; які показники фінансової звітності розкриють контролюючим органам картину по резервах? податкові наслідки відсутності резерву відпусток;
    • операції з нерезидентаминизькоподаткових юрисдикцій; новий перелік «ризикових» організаційно-правових форм нерезидентів - як не помилитися при коригуванні; роялті; штрафи; обмеження по запозиченнях;
    • безоплатні передачі товарів, робіт, послуг: коригування в залежності від податкового статусу отримувача;
    • збитки попередніх періодів – аналізуємо за періодами виникнення, небезпеки відображення в додатку РІ;
    • оновлений додаток ЗП: що враховуємо у зменшення податкового зобов’язання за 2017р.; доля дивідендних авансів;
    • виплата дивідендів: як не помилитися з розрахунком авансового внеску; додаток АВ;
    • виправлення помилок попередніх звітних періодів;
    • заповнюємо декларацію по рядкам!

     

    Спікер - Олена Габрук,практикуючий консультант з оподаткування, обліку, кадрової справи. Досвід консалтингової роботи – 19 років. Автор величезної кількості публікацій по податково - обліковій тематиці, в т.ч неприбутковим організаціям, в фахових бухгалтерських виданнях та ресурсах.

     




    Сьогодні о 12-30 був розіграний приз (Жіноча сумочка)

    Коментарів : 0

    Розіграш відбувся на нашій сторінці у Facebook. Вітаємо нашого переможця - ОКСАНА ГОРЯЧКО. Добавляйтеся в друзі, бо розіграші  цінних подарунків завжди на нашій сторінці , або на Семінарах.



    ←  попередня 1 2 3 4 5 наступна →

    Важливі події

    Дзвінок адміністрації


    SiteHeart

    Наші партнери