1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

WO!

WO!

WO!

WO!

АКРОС: Сервісний центр

Коментарів : 0

 

Основні функції системи:

1. Нормативно – довідкова інформація:

-Облік матеріалів, запчастин, картриджів і т.д.(облік по штрих-кодам, по серійним номерам);

-Облік моделей;

-Облік матеріалів, використаних при ремонті автомобіля, телефону, побутової техніки., заправці картриджівтощо.

-Автоматичний підбір та формування послуг, виконаних робіт в залежності від моделі автомобіля, мобільного тел. і т.д. і списку замінених елементів;

- Для однієї моделі, наприклад, картриджа можна передбачити декілька послуг («Заправка картриджа CANON EP-27», «Заправка картриджа CANON EP-27, з заміною ракеля і барабана», «Заправка картриджа CANON EP-27, з заміною ракеля і барабана + упаковка»);

 

2. Встановлення цін за надані послуги по ремонту техніки, автомобіля, заправці картриджів тощо;

3. Облік виконання операцій;

4. Прийом техніки, автомобіля на ремонт; картриджівна заправку, внутрішня робота сервісним центром, видача;

5. Оформлення заявки клієнта:

-прийомкартриджів, техніки, мобільних телефонів тощо;

-поділ роботи на різних відповідальних осіб;

-друк заявок для клієнтів;

-автоматичнее формування документу «Маршрутний лист» на основі документу «Прийомзамовлення»;

 

6. Узгодження робіт з клієнтом:

-відправка менеджера на узгодження, з зазначенням елементів, які потребують заміни, ремонту тощо;

- швидкий перегляд вартості робіт по картриджам, автомобілям, побутової техніки тощо, для різноманітних варіантів робіт;

-фіксування результатів узгодження;

 

7. Внутрішнє узгодження можливостей заправки картриджа; підбір аналога при відсутності необхідної запчастини для ремонту;

8. Облік виконаних робіт з автоматичним підбором послуги та її вартості в залежності від замінених компонентів;

9. Автоматичний підбір необхідних елементів, які знаходяться на складі та підходять для використання;

10. Виставлення рахунків, заавтоматичним підбором послуг, в залежності відмоделі картриджа і виконаної роботи;

11. Облік взаєморозрахунків з клієнтом;

12. Списання запчастин і витратнихматеріалів, використаних при заміні, ремонті;

13. Облік статусів картриджа, автомобіля, побутової техніки, мобільного телефону тощо;

14. Звіти по виконаних роботах за період у розрізі менеджера по клієнту.

АКРОС: СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР

СИСТЕМА АВТОМАТИЗАЦІЇ, ЯКА ЗБІЛЬШУЄ РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ.

АВТОМАТИЗАЦІЯ СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ ДОЗВОЛЯЄ ЗМЕНШИТИ «ПАПЕРОВИЙ» ДОКУМЕНТООБІГ, СПРОСТИТИ І ПРИШВИДШИТИ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРВІСНИХ СЛУЖБ ЦЕНТРУ, ПОСИЛИТИ КОНТРОЛЬ ЗА РОБОТОЮ ПЕРСОНАЛУ, ВСТАНОВИТИ ВІДДАЛЕНИЙ МОНІТОРИНГ ЗА ПОТОЧНИМ СТАНОМ ЗАМОВЛЕНЬ.

Ціна - 5 000 грн (без ПДВ)

Щоб безкоштовно протестувати дану програму відправте листа на нашу електронну скриньку office@akros.com.ua 
Теги: программа сервисный центр, программа для сервисного центра, сервисный центр



Важливі події

Дзвінок адміністрації


SiteHeart

Наші партнери