1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Дінай!

Дінай!

Стандарти обслуговування абонентів систем ЛІГА: ЗАКОН

Коментарів : 0

Загальні положення

    
Справжні «Стандарти обслуговування» розроблені ТОВ «ЛІГА ЗАКОН» відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001-2001 з метою поширення елементів системи управління якістю на Всеукраїнську мережу розповсюдження правової інформації ЛІГА: ЗАКОН (далі по тексту - Мережа) і діяльність Партнерів ТОВ «ЛІГА ЗАКОН ».
    
Стандарти обслуговування призначені для надання користувачам продуктів сімейства ЛІГА: ЗАКОН гарантованого і єдиного за рівнем якості надання послуг незалежно від організації, що здійснює це обслуговування (ТОВ «ЛІГА ЗАКОН» або будь-який з її партнерів в будь-якій точці України).
    
Ключовими показниками якості є достовірність та оперативність інформації, стандарти поставки та супроводу продуктів, індивідуальний підхід до роботи з абонентами, кваліфікація обслуговуючого персоналу.
    
Достовірність інформації, що розміщується в продуктах, забезпечується спеціальною технологією підготовки інформації виключно з оригіналів нормативно-правових актів, одержуваних на основі прямих договірних відносин з органами влади.
    
Оперативність та підтримка інформаційних продуктів в актуальному стані забезпечуються добовим циклом підготовки інформації, розміщення документів і щоденним оновленням баз даних систем ЛІГА: ЗАКОН.
    
Єдині ціни на поставку та обслуговування продуктів ЛІГА: ЗАКОН забезпечуються загальними стандартами вимог до укладання договорів, комплектності поставки, порядку встановлення продуктів і їх інформаційного обслуговування та технічної підтримки.
    
Індивідуальний підхід до Абонентам забезпечується закріпленням за кожним Абонентом персонального клієнт-менеджера. Останній повинен вирішувати всі питання, що виникають у Абонента, пов'язані з використанням продуктів ЛІГА: ЗАКОН.
    
Кваліфікація обслуговуючого персоналу забезпечується системою спеціального навчання і сертифікації фахівців, які здійснюють постачання та обслуговування продуктів ЛІГА: ЗАКОН.
    
Контроль якості обслуговування Абонентів продуктів ЛІГА: ЗАКОН проводиться за допомогою механізму Протоколів якості, які кожен Абонент може направити безпосередньо в Службу менеджменту якості ТОВ «ЛІГА ЗАКОН».
    
Протоколи якості - гарантований даними стандартами спосіб сигналізації Службі менеджменту якості ТОВ «ЛІГА ЗАКОН» про факти неякісного обслуговування, претензії, пропозиції і зауваження до продуктів ЛІГА: ЗАКОН. Справжніми Стандартами обслуговування передбачені терміни реагування на протоколи якості, контролю їх розгляду, форма і методи інформування клієнтів про результати розгляду Протоколів якості.

Детальніше...



Важливі події

Дзвінок адміністрації


SiteHeart

Наші партнери