1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Дінай!

Дінай!





Підтримка 1С

Коментарів : 0

Індустрія інформаційного обслуговування - комфорт, зручність і ефективність Вашої роботи!

Програми сімейства "1С: Підприємство" зарекомендували себе як гнучкий і потужний інструмент для ведення обліку. Вони постійно вдосконалюються, нарощують функціональні можливості. Розвинені засоби налаштування дозволяють адаптувати програми у відповідності до вимог конкретного підприємства.

Щоб задіяти всі можливості програм родини "1С: Підприємство" з максимальною ефективністю і вести облік коректно і якісно, необхідно використовувати в роботі найбільш сучасні методики ведення обліку, бути в курсі останніх змін в законодавстві, регулярно оновлювати настроювання системи й виконувати технічний супровід. Для цього користувач повинен мати відповідну підготовку або звертатися до кваліфікованих фахівців.
Ми поставляємо НЕ ТІЛЬКИ ПРОГРАМИ, А Й ЗНАННЯ ПРО ТЕ, ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ОБЛІК, ТЕХНОЛОГІЇ ЙОГО ВЕДЕННЯ.
 
Фірма "1С" завжди приділяла велику увагу не тільки розробки програмного забезпечення, але й підтримці користувачів. Постійно випускається широкий спектр методичної літератури і навчальних посібників з ведення обліку та конфігуруванню програм. Нами накопичено велику кількість типових відповідей на запитання користувачів про способи ведення обліку і нюанси налаштування програм на підприємствах різного масштабу і профілю. Для того, щоб наші користувачі могли вести облік в суворій відповідності з поточним законодавством, ми відслідковуємо зміни в нормативних актах і регулярно випускаємо нові форми документів, роз'яснення щодо обліку нових податків, методики підготовки звітності, релізи програм.

Об'єднавши на компакт-диску інформаційно-технологічного супроводу комплекс видань, матеріалів і методик, раніше поставлялися окремо, співпрацюючи з економічними видавництвами та постачальниками правової інформації, ми пропонуємо користувачам унікальний інформаційний продукт за ціною набагато меншою, ніж сумарна вартість його компонентів.

Індустріальний підхід до інформаційного обслуговування, технологічне масове видання інформації в електронному вигляді на компакт-дисках і опора на широку мережу партнерів-професіоналів дозволяють нам:

    
Зробити наявні у нас знання, інформацію та технології ведення обліку максимально доступними для всіх користувачів програм сімейства "1С: Підприємство", незалежно від рівня їхнього добробуту і підготовки співробітників.
    
Надати нашим користувачам електронне видання, його оперативну доставку, установку поставляються компонент на робоче місце.
    
Забезпечити користувачам постійну увагу та кваліфіковану підтримку фахівців.

ЩОМІСЯЦЯ

Фірма 1С випускає компакт-диск інформаційно-технологічного супроводу, який містить:

    
Технологічну інформацію і матеріали для користувачів

    
Актуальні типові форми бухгалтерської звітності для програм "1С"

    
Відповіді лінії консультацій на типові запитання користувачів.

    
Нові релізи (у межах тієї ж версії) компонент системи "1С: Підприємство".

    
Щомісяця оновлювані списки сертифікованих партнерів, до яких фірма "1С" рекомендує звертатися.

    
Методики, консультації, керівництва, практичні рекомендації

    
Базу даних "Довідник господарських операцій"

    
База даних "Довідник господарських операцій" містить рекомендації щодо відображення різних господарських ситуацій з посиланнями на пункти законів, що регламентують формування податкових зобов'язань або податкового кредиту з ПДВ, валових доходів або витрат, збільшення або зменшення балансової вартості груп основних фондів. База також містить приклади відображення деяких господарських ситуацій в типових конфігураціях "1С" для України.

    
Навчальні та методичні матеріали з експлуатації, налаштування та конфігурації системи.

    
Консультації з бухобліку та оподаткування від бухгалтерського тижневика "Дебет-Кредит".

    
Систему правової підтримки ЛІГА: ЗАКОН.

    
Розділ правової підтримки складається Інформаційно-аналітичним центром "Ліга", щомісяця оновлюється та містить документи, необхідні в роботі нашим користувачам. Особлива увага приділяється зручності роботи з інформацією: інтеграція правової підтримки і програм сімейства "1С: Підприємство" дозволяє підібрати нормативні документи за тим рахунком або видом нарахування зарплати, з яким в даний момент працює бухгалтер.

Кваліфіковані сервіс-партнери фірми "1С":

    
Доставляють компакт-диск ІТС в офіс користувача програм системи "1С: Підприємства".
    
Знайомлять клієнта з новими інформаційно-технологічними компонентами, встановлюють їх на комп'ютер.
    
Допомагають освоїти нові можливості програм родини "1С: Підприємство" *.
    
Проводять профілактику комп'ютерних систем, допомагають запобігти збійні ситуації і забезпечити постійну, надійну і ефективну роботу системи *.

* Для користувачів, які уклали додатковий договір про абонементне обслуговування

Рекомендована вартість абонемента на інформаційно-технологічний супровід для зареєстрованих користувачів програм сімейства "1С: Підприємство" становить 822 грн. при підписці на 3 місяці, 1572 грн. при підписці на 6 місяців або 3024 грн. при підписці на 12 місяців.


Пропонуємо Вашій увазі відео-огляд "АКРОС: Сервісний центр" - комплексна автоматизація сервісного центру. 


Скачати відео 

Детальніше...



Підтримка Дінай

Коментарів : 0

Інструкція для автоматичного поновлення через планувальник завдань та встановлення ДПС на ОС Windows Server -->> Avtomaticheskoe-obnovlenie-SPS-ver-5hh-cherez-planirovschik-OS-Windows7.doc [1,16 Mb] (cкачувань: 7)

 
 
 

Якщо на етапі установки клієнтської частини ДПС Дінай Air Ви зіткнулися з
повідомленням про неможливість підключення до бази даних, то необхідно в
встановлене у клієнта ПЗ, що обмежує вихід в Інтернет, внести
параметри з'єднання з нашою зовнішньою БД:

1. Для ДПС ПФ Air :
IP- адреса сервера БД 91.218.213.196
Порт сервера БД 55500

2. Для ДПС ГБ Air :
IP- адреса сервера БД 91.218.213.196
Порт сервера БД 55501

3. Для ДПС БС Air :
IP- адреса сервера БД 91.218.213.196
Порт сервера БД 55502
 
4. Для ДПС ГБ+БС Air :
IP- адреса сервера БД 91.218.213.196
Порт сервера БД 55503

Наші фахівці будуть раді допомогти Вам у вирішенні будь-яких питань, пов'язаних з експлуатацією продуктів, розроблених Компанії «Дінай», їх інформаційним наповненням і функціональними можливостями. Ви можете звернутися до ПП"НВЦ"АКРОС":
1) за телефонами гарячої лінії:
     з питань організаційного характеру, укладення та продовження договорів, фінансових питань Ви можете звернутися в Абонентський відділ по телефону  (032) 238-38-54  (55) (Пн - Пт, з 9:15 до 18:00);
     з питань технічного характеру Ви можете звернутися в Службу технічної підтримки за телефоном  (032) 238-38-54  (55) (Пн - Пт, з 9:15 до 18:00);
     з питань пошуку документів в системі, навчання роботи в системі Ви можете звернутися в Службу інформаційної підтримки по телефону  (032) 238-38-54  (55) (Пн - Пт, з 9:15 до 18:00).
2) по факсу:  (032) 238-38-54  (55)
3) електронній пошті: [email protected][email protected]

Перевірка цілісності конфігурації Winsock2 і її відновлення при пошкодженні в Windows Server 2003, Windows XP і Windows Vista

Інсталяційний пакет версії 5.1.0.21 програмної оболонки і сервера реєстрації з керівництвом

Інструкція по відкриттю порта БД в ОС Windows 7 --> Otkrytie-porta-BD-v-OS-Windows-7.doc [680 Kb] (cкачувань: 8)

Якщо у Вас виникають проблеми з поновленням Дінай "Професіонал" за 19.06.14, то скачайте і запустіть цей патч --> patch_01.rar [5,99 Kb] (cкачувань: 15)

Детальніше...



Підтримка MD

Коментарів : 0

Обслуговування та супровід програмного комплексу MD Office. Безкоштовні консультації в телефонному режимі, встановлення і реєстрація програмного продукту.

А також виїзд спеціаліста до клієнта в офіс (вартість 60 грн з ПДВ), відправка дисків з базою (вартість 15 грн з ПДВ). Встановлення і налагодження програми у нас в офісі (послуга безкоштовна)

Інсталяційний пакет

Утиліта для перевірки бази MDTools


УВАГА! MDoffice Виправлення помилки!


Детальніше...



Підтримка

Коментарів : 0



Важливі події

Дзвінок адміністрації


SiteHeart

Наші партнери