1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Дінай!

Дінай!

Можливості WO Салон краси

Коментарів : 0

Планувальник:

1. Ведення попередніх записів клієнтів на процедури (з вибором послуги, кабінету чи лікаря(Майстра)).

2. Перегляд вільного часу для запису клієнта (по кабінетах чи лікарях(Майстра)).

3. Швидкий пошук запису по клієнтах.

4. Друк записів (Усі або по кабінетах чи лікарях).

5. Швидке внесення клієнта, котрого ще немає в базі.

6. Відкриття історії роботи з клієнтом (картки клієнта).

Довідник «Послуги»:

1. Перелік основних послуг, надаваних Медичним центром (салоном).

2. Вказання часу (чи середнього часу) на кожну послугу, для автоматичного врахування при записі клієнта.

3. Вказання витратних матеріалів для послуги, якщо такі є.

4. Вказання суми за надану послугу, з врахуванням витратних матеріалів чи без цього.

Довідник «Товари»:

1. Ведення номенклатури товарів чи витратних матеріалів.

2. Вказання ціни чи цін (закупівельна, продаж, використання в салоні і т.д.) на даний товар. В тому числі у різній валюті.

3. Зазначення одиниць вимірювання (напр., для продажу – штуки, але для використання – грами чи мілілітри).

Склад:

1. Зберігається інформація про наявні товари, їх кількість.

2. Можливість вести декілька складів (Продаж, Робота і т.д.).

3. Списання та підрахунок вартості по використаних матеріалах.

4. Просте ведення інвентаризації та контроль витрат матеріалів.

Довідник «Клієнти»:

1. Внесення основної інформації по клієнту: ім’я, день народження, місто, контакти, надавані знижки на послуги чи товари і т.д.

2. Прив’язка банківських реквізитів та іншої супутньої інформації.

Картка клієнта:

1. Введення будь-якої інформації щодо роботи з конкретним клієнтом.

2. Ведення історії пройдених процедур, продажів чи наданих послуг.

3. Вказання повторної дати проходження процедури.

Звіти:

1. Звіт по наданих послугах (в розрізі дат, по клієнту, по лікарю(майстру)).

2. Звіт по повторних процедурах, котрі повинен пройти клієнт (в розрізі дати, по клієнту).

3. Звіт по джерелах залучення клієнтів.

4. Звіт по пропущених процедурах на котрі був записаний клієнт.

5. Звіт по продажах продукції клієнтам.

6. Звіт по сплатах клієнтами за послуги чи товари (в розрізі дати, по клієнтах).

7. Звіт по залишку товару на складах (інвентаризація).

8. Звіт по використанню матеріалів (в розрізі дати, по лікарях)

9. Звіт по використанню фінансів в середині салону (фірми).


 

Система розсилання повідомлень:

1. Розсилання, по клієнтській базі, інформації щодо послуг, акцій.

2. Привітання з днем народження.

3. Розсилання з допомогою e-mail та SMS повідомлень.

4. Різні критерії вибору клієнтів для розсилання (нові, ті котрі пройшли конкретні послуги, ті котрі записані на процедуру і т.д.).

Система розподілу прав та повноважень:

1. Об’єднання працівників в групи (лікарі, адміністратори, інше).

2. Надання чи обмеження прав на доступ до різних можливостей системи чи інформації.



Важливі події

Дзвінок адміністрації


SiteHeart

Наші партнери