1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Дінай!

Дінай!

ІТС - тепер без ПДВ

Коментарів : 0

Зміна законодавства

Детальніше...



Фотозвіт семінару 02,02,18. Отримати безкоштовно запис семінару за 11,12,17р.

Коментарів : 0

Заходьте на нашу сторінку у facebook і шукайте себе laughing 
Підписуйтесь на наш YOU TUBE  канал і отримуйте можливість безкоштовно переглядати семінари для бухгалтерів і кадровиків.

Хочеш отримати БЕЗКОШТОВНО запис Великого бухгалтерського семінару за 11,12,17 пришли заявку на мейл  m-akros.com.ua з вказанням
 
1.Назва компанії
2.e-mail
3.ФІП
4.моб телефон.

Детальніше...



Запис семінару від 26,01,18 ТЕМА "Неприбуткові організації"

Коментарів : 0

Пропонуємо Вашій увазі демо запис семінару з лектором ОЛЕНОХ ГАБРУК   .Замовлення на повну версію запису приймаються по нашим телефонам обо мейл [email protected]  Вартість 250 грн.

Детальніше...



Хочеш отримати повний запис Великого бухгалтерського семінару за 11,12,17

Коментарів : 0

Потрібно перейти по ссилці на Facebook (Офіційна сторінка НВЦ "АКРОС") та поставити лайк на  статті з ДЕМО записом.  Незабуйте що ми постійно розігруємо цінні приз серед наших друзів, тому підключайтесь самі,та запрошуйте на нашу сторінку Ваших знайомих.

Детальніше...



1 березня 2018 року Семінар у м. Львів "Кадри і охорона праці: що входить в поле зору інспектора Держпраці, упорядковуємо «трудову» документацію"

Коментарів : 0

 

  • ДАТА ПРОВЕДЕННЯ
  • 1 березня 2018 року
  • МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
  • м. Львів, Готель «Жорж», площа Міцкевича 1, другий поверх
  • РЕЄСТРАЦІЯ
  • з 09.30 до 10.00
  • ВАРТІСТЬ
  • Ціна 590 грн без ПДВ









  •  скачати рахунок

    Шановні бухгалтера, кадровики, керівники! Компанія «АКРОС» запрошує на оглядово-тематичний семінар в м.Львів на тему:

     "Кадри і охорона праці:

    що входить в поле зору інспектора Держпраці, упорядковуємо «трудову» документацію"

     

    Якщо ваше підприємство або ФОП виявилося в «щасливчиків» і потрапило в план перевірок Держпраці - 2018, то основним предметом перевірки буде охорона праці і техніка безпеки. Питання ж дотримання законодавства про працю - прерогатива інспекційних відвідувань і невиїзних інспектувань інспекторів Держпраці. Причому в ряди останніх можуть затесатися і представники органів місцевого самоврядування, які отримали відповідне посвідчення. На нашому семінарі ви дізнаєтеся на яку кадрову документацію звертають увагу інспектори Держпраці, а також що необхідно дотримуватися в питаннях охорони праці.

    Програма семінару:

    • «Трудове» інспектування та відповідальність крізь призму кадрових документів
    • Інспектування: коротко про головне.
    • Відповідальність роботодавців за «трудові» порушення.
    • Штрафи за КУпАП.
    • Кримінальна відповідальність за порушення законодавства про працю.
    • Колективний договір: право чи обов'язок?
    • Обов'язковість укладення.
    • Сфера укладення та сторони.
    • Право на ведення переговорів.
    • Підготовка до укладення.
    • Обговорення та затвердження.
    • Реєстрація та вступ в силу.
    • Правила внутрішнього трудового розпорядку
    • ПВТР: загальні вимоги.
    • Розробка та затвердження ПВТР.
    • Штатний розклад: від складання до зміни
    • Штатний розклад - обов'язковий документ.
    • Затвердження штатного розкладу.
    • Зміна штатного розкладу.
    • Посадові (робочі) інструкції
    • Для кого посадові, а для кого - робочі.
    • Розділи інструкції: «чудова сімка».
    • Рух кадрів
    • Документи, що надаються при прийомі на роботу.
    • Трудовий договір.
    • Наказ про прийом на роботу.
    • Особова картка працівника.
    • Оформляємо переклад (переміщення) всередині підприємства.
    • Звільнення з роботи: особливості оформлення.
    • Робота і відпочинок: документальне оформлення
    • Робота у вихідні та святкові дні.
    • Оформляємо понаднормові роботи.
    • Неповний робочий час.
    • Відрядження працівників: документальний супровід.
    • Порядок оформлення щорічних відпусток.
    • Особливості оформлення навчальної відпустки.
    • Відпустка без збереження зарплати.
    • Здоров'я працівника - необхідний ресурс
    • Охорона праці: обов'язки роботодавців і працівників.
    • Гарантії прав працівників на охорону праці.
    • Охорона праці окремих категорій працівників.
    • Організація охорони праці на підприємстві
    • Регулювання охорони праці у колективному договорі.
    • Підрозділ охорони праці, його функції та завдання.
    • Діяльність уповноважених з питань охорони праці.
    • Комісія з питань охорони праці.
    • Документація з охорони праці.
    • Атестація робочих місць
    • Навіщо проводити атестацію.
    • Порядок проведення атестації.
    • Документальне оформлення результатів атестації.
    • Облік витрат на атестацію робочих місць.
    • Навчання з питань охорони праці
    • Організація навчання з питань охорони праці на підприємстві.
    • Спецнавчання і перевірка знань з питань охорони праці.
    • Інструктаж з питань охорони праці.
    • Стажування, дублювання і допуск працівників до роботи.
    • Медогляди працівників
    • Категорії працівників, які підлягають обов'язковим медоглядам.
    • Порядок проведення медоглядів.
    • Забезпечення працівників засобами індивідуального захисту
    • Кого забезпечувати засобами індивідуального захисту.
    • Норми видачі.
    • Порядок забезпечення засобами індивідуального захисту.
    • Використання засобів індивідуального захисту.
    • Наднормативне забезпечення засобами індивідуального захисту.
    • Безкоштовне молоко і харчування
    • Видача молока або інших рівноцінних харчових продуктів.
    • Надання лікувально-профілактичного харчування.
    • Забезпечення працівників газованою солоною водою.

    • Вакцинація працівників
    • Вакцинація обов'язкова і добровільна.
    • Організуємо проведення вакцинації.
    • Аптечка на підприємстві
    • Коли наявність аптечки обов'язково.
    • Аптечка в офісі.
    • Вміст аптечки.
    • Медпункт на підприємстві
    • Створювати / НЕ створювати медпункт?
    • Організація медпункту.
    • Контроль і відповідальність у сфері охорони праці
    • Перевірки органів Держпраці.
    • Санкції, що накладаються на роботодавців.
    • Адміністративні санкції.
    • Кримінальна відповідальність за порушення законодавства про охорону праці.

     

    В участь на семінарі входить

    Конспект семінару. Містить зразки необхідних «трудових» документів. Буде відправлятися кожному учаснику після семінару.

    Затишний зал.

    Діалог з лектором. Відповіді на запитання.

    Роздатковий матеріал.

    Перерва на каву-брейк.

    Лектор:

    Тимур Алієв- редактор газети "Бухгалтерія", консультант з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, експерт з трудового права та оплаті праці, фахівець з управлінського обліку та бюджетування, автор понад тисячі публікацій в спеціалізованій періодиці, а також численних запитів в офіційні органи, кадровий аудитор .

     

    Вартість участі в семінарі:

    Повна вартість - 590 грн без ПДВ.

    При оплаті за 2-х учасників від однієї організації - знижка 10%, за 3-х (і більше) - 15%.

    Спеціальні пропозиції для участі в семінарі:

    Приведи друга або знайомих на семінар і отримай знижку - 15%

    Знижки не сумуються.

    Кожен учасник семінару має можливість підключитися до системи CRM платформа «Кадровий облік» на спеціальних, ексклюзивних умовах.

    Організатор семінару:

    т/ф. (032) 238-38-54(55)

    (093)7-257-093

    (067)3-705-705

    (099)3-108-905
    [email protected]


     

     

     

    Детальніше...



    Колектив ПП «НВЦ»АКРОС» щиро вітає Вас з Новим роком!

    Коментарів : 0

    Колектив ПП «НВЦ»АКРОС»  щиро вітає Вас з Новим роком!
    Зичимо здоров’я, вірних друзів, надійних партнерів, нових ідей та успіхів у Ваших справах, щоб кожен день був наповнений благополуччям та мудрістю, яка допоможе здолати всі негаразди.

    Щасливого Нового року та веселих свят!!!

    Детальніше...



    Графік роботи на свята.

    Коментарів : 0

    НВЦ АКРОС працює за наступним графіком

    1. 29-го грудня 2017 року офіс працює до 16-00.

    2. С 30-го грудня 2017 року по 2-е сечня 2018 года "АКРОС" НЕ ПРАЦЮЄ,

    3. 3-го и 4-го січня 2018 року офіс працює до 18-00,

    4. 5-го січня 2018 року офис працює до 16-00..

    5. З 6-го по 8-е січня 2018 року НВЦ АКРОС НЕ ПРАЦЮЄ,

    6. З 9 -го січня 2018 року офіс НВЦ АКРОС працює в стандартному режимі.

    Детальніше...



    17 січня 2018 р.ВЕБІНАР «Всі податково- облікові новини – 2018 в одному вебінарі»

    Коментарів : 0


  • ДАТА ПРОВЕДЕННЯ
  • 17 січня 2018 року
  • МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
  • Вся Україна ONLINE
  • РЕЄСТРАЦІЯ
  • з 09.00 до 09.45
  • ВАРТІСТЬ
  • 290 грн без ПДВ






  • Реєстрація на вебінар


    Новорічний вебінар

    «Всі податково- облікові новини – 2018 в одному вебінарі»


    Закон про Держбюджет: основні соціальні стандарти на 2018 рік, їх вплив на розрахункові показники – 2018: ПДФО, ВЗ, ЄСВ;

     

    Огляд змін до Податкового кодексу: норми, що діють з 01.01.2018 та останні актуальні новації, що станом на 01.01.2018 рік вже працюють: ПДВ, податок на прибуток, ЄП, ПДФО, податок на землю, транспортний податок, податок на нерухомість та інше;

    Пенсійні зміни: саме актуальне для роботодавця та працівника

    Зарплатні новації для роботодавця -2018;

    Нове у нарахуванні лікарняних та порядку фінансування за рахунок ФСС – 2018

    Оновлений Закон про бухгалтерський облік: нова бухгалтерська термінологія; оновлені принципи бухгалтерського обліку; нова класифікація підприємств на великі, середні та малі (відмінна від ст.55 ГКУ), її вплив на порядок подачі фінансової звітності, як будемо поєднувати новації по фінансовій звітності і декларацію про податок на прибуток; хто зобов’язаний скошлати звітність за МСФО? оновлені вимоги до підписантів фінансової звітності; підприємства суспільного інтересу – хто вони? кому і коли обов’язково проходити аудит?

    Кому і яких перевірок очікувати в 2018 році

    Спікер - Олена Габрук,практикуючий консультант з оподаткування, обліку, кадрової справи. Досвід консалтингової роботи – 19 років. Автор величезної кількості публікацій по податково - обліковій тематиці, в т.ч неприбутковим організаціям, в фахових бухгалтерських виданнях та ресурсах.
    Реєстрація на вебінар

    Детальніше...



    24 січня 2018р.ВЕБІНАР «Декларація з податку на прибуток за 2017 рік»

    Коментарів : 0

  • ДАТА ПРОВЕДЕННЯ
  • 24 січня 2018 року
  • МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
  • Вся Україна ONLINE
  • РЕЄСТРАЦІЯ
  • з 10.00 до 10.45
  • ВАРТІСТЬ
  • 290 грн без ПДВ







  • "Декларація з податку на прибуток за 2017 рік"
    Реєстрація на вебінар

    Програма вебінару:

    • Хто і в які терміни подає річну декларацію; особлива увага платників, чий дохід за 2016 рік був меншим за 20 млн. грн., а в 2017 році перевищив цю величину; особливості подачі декларації про прибуток новоствореними підприємствами, тими, що змінили систему оподаткування, неприбутковими організаціями, що в 2017 році не потрапили до Реєстру НПО;
    • Складаємо річну декларацію за 2017 рік за оновленою формою, ув’язка основних показників декларації із показниками фінансової звітності;
    • Що моніторять податківці в декларації? Оцінюємо обліково – податкові ризики;
    • Податкові наслідки результатів річної інвентаризації;
    • Важливі питання у визнанні доходів, особлива увага – позареалізаційні доходи: аналізуємо стан кредиторської заборгованості та її вплив на показник доходу; кредит-нота з доходом та без; штрафи, компенсації; безоплатно отримані товари і послуги: чи однакові обліково-податкові наслідки, а відповідно і вплив на оподаткування прибутку?
    • Витрати в обліку та в оподаткуванні, особлива увага на первинний документ; резерви в обліку кому обов’язково, а кому за власним бажанням, податкові наслідки відсутності резервів в обліку; амортизаційні нюанси;
    • Коригуємо об’єкт оподаткування на різниці. Практичні рекомендації по складанню додатку РІ:
    • основні засоби та нематеріальні активи: розмежування за принципом використання в господарській діяльності; вплив амортизації на об’єкт оподаткування; податкові наслідки орендних операцій, ремонтів та модернізації, дооцінки, уцінки, ліквідації, продажу, в т. ч безоплатної передачі;
    • безнадійна дебіторська заборгованість: аналіз її стану за термінами, прийнятими заходами щодо погашення, вплив на об’єкт оподаткування
    • резерви та забезпечення: вплив на оподаткування; новий погляд на резерв сумнівних боргів в 2017 році; які показники фінансової звітності розкриють контролюючим органам картину по резервах? податкові наслідки відсутності резерву відпусток;
    • операції з нерезидентаминизькоподаткових юрисдикцій; новий перелік «ризикових» організаційно-правових форм нерезидентів - як не помилитися при коригуванні; роялті; штрафи; обмеження по запозиченнях;
    • безоплатні передачі товарів, робіт, послуг: коригування в залежності від податкового статусу отримувача;
    • збитки попередніх періодів – аналізуємо за періодами виникнення, небезпеки відображення в додатку РІ;
    • оновлений додаток ЗП: що враховуємо у зменшення податкового зобов’язання за 2017р.; доля дивідендних авансів;
    • виплата дивідендів: як не помилитися з розрахунком авансового внеску; додаток АВ;
    • виправлення помилок попередніх звітних періодів;
    • заповнюємо декларацію по рядкам!

     

    Спікер - Олена Габрук,практикуючий консультант з оподаткування, обліку, кадрової справи. Досвід консалтингової роботи – 19 років. Автор величезної кількості публікацій по податково - обліковій тематиці, в т.ч неприбутковим організаціям, в фахових бухгалтерських виданнях та ресурсах.

     


    Детальніше...



    Сьогодні о 12-30 був розіграний приз (Жіноча сумочка)

    Коментарів : 0

    Розіграш відбувся на нашій сторінці у Facebook. Вітаємо нашого переможця - ОКСАНА ГОРЯЧКО. Добавляйтеся в друзі, бо розіграші  цінних подарунків завжди на нашій сторінці , або на Семінарах.

    Детальніше...



    ←  попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 23 наступна →

    Важливі події

    Дзвінок адміністрації


    SiteHeart

    Наші партнери